.

Auchan a intrat din 11 decembrie în platforma Uber Eats cu o gamă specială de produse de restaurant, creată de Chef Marin Sabău și Chef Sorin Barbu. Primul magazin conectat la platformă este Auchan Cotroceni, urmând ca în scurt timp, toate magazinele din București aflate în aria de acoperire actuală a Uber Eats să ofere acest nou serviciu. „Peste tot în lume, aplicaţia Uber Eats oferă restaurantelor acces la mai mulţi clienţi și la date statistice care le pot ajuta să crească și să se adapteze pe piaţa de livrare a mâncării, aflată în plină creştere. Urăm bun venit Auchan Retail România în aplicația Uber Eats și ne bucurăm că putem oferi utilizatorilor noștri încă o opțiune de mâncare gustoasă, sănătoasă și accesibilă, livrată la o Uber-viteză”, precizează Răzvan Voicu, Manager Operațiuni Uber Eats România.
 
Clienții Uber Eats vor putea comanda din aplicație meniurile speciale Auchan, urmând a primi produsele într-un timp foarte scurt. Meniurile create de cei doi Chefi Auchan sunt disponibile pentru clienți și în sistemul Auchan Click&Collect, prin comandă pe site-ul lamasa.auchan.ro și ridicare direct din magazin, în 30 de minute. Astfel, Auchan vine în întâmpinarea clienților cu servicii complete, adaptate dorințelor și nevoilor lor: livrarea sau ridicarea personală.
 
 
„Vrem să facem și mai mult pentru clienții noștri din perspectiva gamelor, serviciilor și experienței și am decis să ducem la un un nou nivel gastronomia Auchan, asociindu-ne cu liderii mondiali ai livrării rapide, pentru a deveni cei mai buni, în domeniul bucătăriei calitative și accesibile.Reinventăm astfel gastronomia Auchan, creând o gamă specială de produse și meniuri care iși are originea în bucătăria tradițională, modernizată și dusă la rang de artă culinară de către cei doi Chefi Auchan, medaliați național și internațional. Preparatele sunt produse în laboratoarele noastre de gastronomie tip restaurant și vor fi accesibile tuturor, la prețuri foarte bune, fie cu livrare, mulțumită parteneriatului cu platforma Uber Eats, fie în sistem de ridicare personală - Click&Collect, prin comenzi pe site-ul lamasa.auchan.ro. Acest proiect, derulat cu multă pasiune, exigență, grijă și responsabilitate, reprezintă o nouă dovadă a devotamentului nostru față de clienți și o cale concretă de îndeplinire a viziunii noastre „Auchan schimba viata”, precizează Tiberiu Dănețiu, Director Client și Inovație Auchan Retail România.
 
 
Gama de meniuri nou lansată cuprinde 25 de feluri de mâncare din bucătăria românească modernă, cu origini tradiționale, dar și din bucătăria internațională, la cel mai înalt nivel de calitate și la prețuri cu adevărat bune, așa cum Auchan și-a obișnuit clienții de-a lungul timpului. 
 
Vedete sunt atât renumitele mâncăruri tradiționale reinterpretate de Chefii noștri (ciorba de burtă cu hrean și ardei iute, ciorba de văcuță, tochitura de porc cu mămăliguță și brânza de capră cu mărar, tigaie picantă de pui cu alune caramelizate, clătite cu miere și nuci sau papanași cu iaurt grecesc și dulceata de afine), cât si preparatele mai ușoare cum sunt supa-cremă de legume, salatele (caprese cu mozarella și bocconcino, bulgăreasca cu jambon afumat sau cea cu ton si capere). La toate acestea, se adaugă garniturile inedite (ex. ciuperci la grătar cu sos de parmezan) și sandwich-urile calitative (cu pui la grătar și salată coleslaw, cu salam de Sibiu și brânză brie sau ciabatta italiană).
 
Toate meniurile sunt gătite zilnic, cu ingrediente proaspete și de cea mai bună calitate, în laboratoarele specializate de gastronomie tip restaurant din magazinele Auchan, de către bucătari specializați, respectând întocmai rețetele create de Chefi și toate standardele și procedurile de calitate și securitate alimentară.
 
 
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezinta clientilor peste 25.000 de produse disponibile in magazine si ofera serviciul de click&collect (pregatire comanda cu ridicare din magazin) pentru aproximativ 5000 de produse. In acelasi timp, opereaza website-urile dedicate activitatilor de gastronomie tip restaurant - lamasa.auchan.ro, de florarie - florarie.auchan.ro si cel al Lillapois – noua retea de magazine recent lansata, specializate în machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei – www.lillapois.ro.
 
Uber Eats este o aplicație de livrare de mâncare care face din comandarea mâncării o experiență la fel de simplă precum comandarea unei curse, indiferent dacă eşti acasă, la birou sau în parc. Uber foloseşte tehnologia și reţeaua de curieri și restaurante pentru a livra eficient mâncare către utilizatori, care își pot urmări comanda în aplicație, pot modifica cu usurință punctul de livrare şi pot folosi acelaşi cont de pe care solicită curse Uber. Serviciul Uber  Eats a fost lansat în decembrie 2015 în Toronto, iar momentan aplicaţia este disponibilă în peste 290 de oraşe din peste 30 de ţări din întreaga lume, cu peste 100.000 de restaurante partenere. În București, Uber Eats a ajuns la peste 400 de restaurante partenere.