.

Din 27 aprilie SigmaNET a lansat in exclusivitate pentru clientii sai serviciul gratuit "Pick-Up & Return" pentru toate laptopurile si netbookurile din oferta. "In spatele acestei denumiri se ascunde un serviciu simplu, si anume preluarea laptopului defect de la client pe cheltuiala noastra si inapoierea acestuia tot pe banii SigmaNET, in perioada garantiei", precizeaza Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. Toti clientii care vor cumpara laptopuri si netbookuri de la SigmaNET beneficiaza din acest moment de comoditatea, rapiditatea si gratuitatea serviciului Pick-Up & Return.

"Acest serviciu este deja gratuit pentru cei care cumpara de la SigmaNET laptopuri Toshiba, Asus si Sony Vaio. Am decis sa extindem pe cheltuiala noastra acest serviciu, pentru a usura efortul financiar facut de clienti si pentru a intregi gama serviciilor prin care SigmaNET incearca sa inlature temerile legate de cumparaturile online. Vrem ca cei care cumpara de la noi sa se simta in maxima siguranta, si sa ne aleaga nu numai pentru pretul corect al produselor, dar mai ales pentru calitatea serviciilor noastre", precizeaza Bogdan Socol.

Daca pana acum doar Toshiba, Asus si Sony Vaio beneficiau de acest servciu, de azi inainte si celelalte marci de laptopuri HP, Lenovo, Dell, Acer, Apple si altele vor beneficia de serviciul "Pick-Up & Return", program pentru care SigmaNET isi asuma raspunderea. Pick-Up & Return este valabil doar in perioada de garantie a laptopurilor si doar pentru produsele achizitionate din oferta SigmaNET. De asemenea, datorita costurilor pe kilometri suplimentari facturati de toti curierii cu care SigmaNET are contract, in acest moment serviciul de preluare a produselor defecte si de predare a acestora, va putea fi asigurat numai in orasele unde FAN Curier are dispecerate. Lista celor 2031 de localitati va fi publicata pe site-ul nostru, in pagina unde vom descrie pe larg serviciul Pick-Up & Return, si acopera 99% dintre localitatile de unde provin clientii nostri."Anul trecut am lansat mai multe servicii menite sa estompeze parte din temerile pe care vizitatorii nostri le au in a cumpara online. Am introdus acum un an Garantia de 18 ani (216 luni) pentru mare parte din produsele IT&C, si Garantia ZERO pixeli morti pentru monitoarele si televizoarele LCD.

Pe langa cresterea cifrei de afaceri cu aproximativ 30% datorita introducerii acestor servicii am primit o multime de emailuri si feedback pozitiv de la clientii nostri, ceea ce conteaza mult mai mult. Vrem sa aratam clientilor ca pot cumpara de la SigmaNET fara sa-si faca griji privind calitatea produselor livrate. Ne asumam noi aceste riscuri pentru ca ei sa cumpere practic fara griji. Comertul online devine sigur cumparand de la noi", precizeaza Bogdan Socol.