.

Canon Europa a lansat un program de parteneriat pan-european pentru partenerii B2B. Programul a fost dezvoltat pentru a crește prezența Canon pe canale indirecte și pentru a oferi partenerilor săi o platformă completă și flexibilă pentru a susține creșterea afacerii lor și menținerea rentabilității prin intermediul oportunităților de vânzare în cross în 2011 și în perspectivă.

"Suntem conștienți că partenerii noștri trebuie să rămână competitivi într-un climat economic dificil, iar noul program pentru parteneri le oferă oportunități semnificative de creștere combinată cu cel mai înalt nivel de suport din partea Canon. Prin colaborarea pentru dezvoltarea unui plan de afaceri, inclusiv dezvoltarea competențelor pentru certificări cheie, vom putea înțelege cu adevărat obiectivele partenerilor noștri și vom putea lucra împreună pentru a le îndeplini. Este o inițiativă foarte bună și foarte importantă din perspectiva Canon. Avem o loialitate puternică față de canalul nostru indirect – 59% dintre partenerii noștri au colaborat cu Canon pentru mai mult de zece ani [1], și dorim să ne asigurăm această cifră continuă să crească. Introducerea noului program va stimula creșterea afacerilor partenerilor noștri, asigurând în același timp, de asemenea, utilizatorii finali că pot avea încredere în experiența și capacitatea acestora de a înțelege provocările mediului de afaceri din domeniul Information Management. Acest lucru va asigura utilizatorii finali că primesc cea mai bună variantă de a integra soluțiile Canon în mediul lor de afaceri, beneficiind în același timp servicii de cea mai înaltă calitate", precizează Alex Thurgood, European Channel Marketing Manager de la Canon Europa.

Noul program va fi introdus în Europa în prima jumătate a acestui an, fiind doar unul dintr-o serie de inițiative lansate de Canon Europa ca parte a strategiei de contribuție la creșterea afacerilor partnerilor. Acesta va permite partenerilor să profite de atuurile de neegalat ale portofoliului de produse Canon, oferind posibilitatea de a accesa cea mai largă gamă de soluții de imagistică disponibilă în industrie, în paralel cu servicii de suport dedicat. Dezvoltat ca un cadru european, programul va asigura coerență între piețe, dar va fi implementat la nivel local pentru a asigura un nivel de flexibilitate și a satisface nevoile specifice fiecărei piețe locale.

Cele trei niveluri din cadrul programului pentru parteneri, proiectat pentru a se potrivi cu capabilitățile și expertiza partenerilor, sunt după cum urmează:

• Canon Registered Partner - pentru partenerii care se concentrează pe produsele Canon warranty-based, cum ar fi imprimante și multifuncționale laser A4, scannere și proiectoare

• Canon Accredited Partner - pentru partenerii cu o organizare de service, care se axează pe soluții de mare valoare (MFP / Software & Professional Services) ce necesită infrastructură de suport continuu

• Canon Business Centre Partner - construit pe modelul Canon Accredited Partner, dar cu beneficii suplimentare pentru partenerii care vând numai produse Canon

Programul are nouă niveluri de certificare definite în mod clar, care acoperă întreaga gamă de soluții tehnologice Canon B2B: soluții de imagistică pentru birou, soluții software de birou, imprimare de volum, soluții de scanare și soluții proiecție a imaginii. Sistemul de acreditare este modular, în sensul că partenerii pot obține mai multe niveluri de certificare sau niveluri mai avansate de certificare. Acest lucru le oferă posibilitatea de a reacționa mai rapid la condițiile de piață în permanentă schimbare, precum și să își îmbunătățească valoarea oferită clienților prin specializare și vânzare în cross pe noi piețe – condiții cruciale, având în vedere provocările actuale ale pieței și presiunea de a rămâne profitabili.

Partenerii au acces la o gamă largă de beneficii. Canon lucrează împreună cu toți partenerii săi pentru a dezvolta un plan de afaceri cu obiective comune anuale clar definite. O relație strânsă de lucru și gestionarea proactivă a contului îi sprijină în atingerea acestor obiective. Partenerii sunt, de asemenea, stimulați printr-un sistem de bonusuri strategice și tactice - de exemplu, bonusuri de creștere sau fonduri de co-marketing – pentru a certifica angajamentul ambelor părți. Accesul la portalul de comunicare PartnerNet oferă un singur punct de acces la informații esențiale și la instrumente care să susțină partnerii în procesul de comunicare cu clienții lor.

Programul de parteneriat va fi lansat în Europa în Q1 2011