.

Un nou raport Kaspersky Lab a arătat că generația Z este cea mai anxioasă, majoritatea tinerilor admițând că au motive de îngrijorare în legătură cu ceva din viața lor, fără să caute ajutor specializat pentru a depăși problemele.  Având în vedere că misiunea sa globală este de a transforma insecuritatea în securitate, Kaspersky Lab și-a unit forțele cu The Mix pentru a-i ajuta pe tinerii din toată lumea să își accepte insecuritatea și a le arăta că acestea nu sunt bariere în calea fericirii, printr-o nouă campanie - #AndOwningIt. „Timp de mai mulți ani, Kaspersky Lab a ajutat familiile și companiile să se lupte cu insecuritatea online și să fie protejați de amenințările cibernetice”, precizează Ilijana Vavan, Managing Director, Europe, la Kaspersky Lab. „Acum, vrem să ajutăm tinerii să își transforme insecuritatea în securitate și să depășească îngrijorările din viața reală, în timp ce încearcă să reușească într-o eră digitală pe care nu a mai întâlnit-o nicio generație, până acum. Ei se tem că nu vor reuși să aibă succes și să fie fericiți din cauza unor circumstanțe pe care le pot și nu le pot controla, în același timp. Această campanie își propune să ajute membrii generației Z să își dea seama că ei creează aceste bariere, în interior, și este în puterea lor să treacă peste aceste insecurități.”
 
Trăind într-o lume dominată de știri online și social media, aproape jumătate din membrii generației Z (13-23 de ani) au spus că sunt mai îngrijorați de felul în care arată decât de perspectiva carierei lor, de bani, de terorism și de hărțuire.
 
Studiul a arătat că aceste anxietăți sau îngrijorări pot influența comportamentul tinerilor, inclusiv modul în care abordează social media. De exemplu, este ceva obișnuit ca generația Z să creeze o percepție elaborată sau perfectă asupra aspectului lor. Majoritatea tinerilor petrec până la o jumătate de oră editându-și imaginile sau materialele video, înainte de la posta pe platformele de social media, pentru a își crea o imagine fără cusur.
 
O altă descoperire importantă este că fetele sunt mai nesigure pe ele decât băieții, în legătură cu felul în care arată. Un număr aproape dublu de fete din generația Z, comparativ cu băieții, recunosc și că își schimbă obiceiurile alimentare (de exemplu, mănâncă mai mult sau se abțin să mănânce) din cauza anxietăților produse de aspectul lor. Tema perfecționării corpului și conținutul de fitness din social media le afectează mai multe pe tinere decât pe tineri, iar unele dintre ele au recunoscut că au sărit pentru un eveniment social în anul care a trecut din cauza anxietății sociale.
 
 
Demn de remarcat, generația Z nu caută ajutor pentru a rezolva aceste anxietăți. Majoritatea tinerilor nu merg la un specialist pentru a primi recomandări, așa că nu știu cum să procedeze în legătură cu aceste sentimente. 
 
Pentru a le veni în sprijin, Kaspersky Lab s-a asociat cu The Mix, o organizație în domeniul online, care sprijină tinerii sub 25, pentru a lansa o campanie menită să transforme insecuritatea generației Z în securitate. Noua campanie – #AndOwningIt – își propune să îi ajute pe tineri să fie mai fericiți, dându-le puterea să accepte lucrurile care îi fac să se simtă nesiguri pe ei și să își dea seama că aceste insecurități nu sunt bariere în calea fericirii. De ce? Pentru că primul pas în a transforma o insecuritate într-un punct forte este să ți-o asumi.
 
Campania va include tricouri personalizate, ilustrând cele mai întâlnite motive de insecuritate ale tinerilor, încurajându-i să le accepte și să înceapă o conversație. Toate profiturile de vânzarea tricourilor vor merge către The Mix.
 
Chris Martin, CEO The Mix, precizează: „În toată lumea sunt probleme cu care se confruntă membrii generației Z, dar modul în care își comunică sentimentele și discuțiile deschise despre sănătatea mentală sunt încă tabu. Sentimentele de anxietate îi pot izola pe tineri, dar adevărul este că mulți se luptă cu sentimentele lor și lucrurile se îmbunătățesc. Noua noastră campanie îi va ajuta pe tineri să arate că nu se lasă doborâți de insecurități și că atmosfera deseori ostilă din social media nu trebuie să îi afecteze. Ne bucurăm să ne unim forțele cu Kaspersky Lab și să ne continuăm munca de a-i ajuta pe membrii generației Z să discute despre sănătatea mentală și să se dezvolte. Facem un apel către toată lumea, de a-și asuma fiecare aspect din viața lor pe care alții s-ar putea să îl critice sau de care sunt îngrijorați și să demonstreze că nu sunt granițe în domeniul încrederii și al succesului.”
 
Kaspersky Lab și The Mix le recomandă membrilor generației Z, alături de prietenii lor, să intre în conversație în social media, cu hashtag-ul #AndOwningIt și să cumpere un tricou pentru a-și arăta susținerea. 
 
În cadrul studiului, Kaspersky Lab a intervievat 1.003 persoane între 13 și 23 de ani din Marea Britanie pentru a descoperi care sunt motivele lor de insecuritate și de îngrijorare. Pe site-ul Kaspersky Lab sunt disponibile detalii pe această temă și rezultatele raportului. Pentru informații suplimentare despre anxietate și alte bariere în calea sănătății mentale, vizitați The Mix – informațiile și consilierea pe care le oferă sunt universale. 
 
 
Despre Kaspersky Lab
 
Kaspersky Lab este o companie globală din domeniul securității cibernetice, prezentă pe piață de peste 20 de ani. Informațiile vaste despre amenințările cibernetice și experiența în securitate IT deținute de Kaspersky Lab se materializează în mod constant în soluții de securitate și servicii de ultimă generație pentru a proteja companiile, infrastructura critică, autoritățile guvernamentale și utilizatorii individuali din toată lumea. Portofoliul companiei include protecție endpoint de top și mai multe soluții specializate de securitate și servicii, pentru a combate amenințările digitale tot mai sofisticate. Peste 400 de milioane de utilizatori individuali sunt protejați de tehnologiile Kaspersky Lab, precum și 270.000 de companii client, pe care le ajutăm să protejeze ce e mai important pentru ele.