.

Compania SuSE a anunțat trecerea la o nouă strategie de brand ce vizează în special segmentul audienței business, subliniind atu-ul companiei ca deschizător de drumuri în comercializarea Linux și reputația de cel mai mare expert în inginerie Linux.
Noul slogan 'Simply Change' este pe de o parte o provocare pentru o schimbare de la un software monopolist către flexibilitatea SuSE și pe de altă parte sugerează comoditatea și ușurința cu care poate avea loc această schimbare. Numele companiei va fi scris în totalitate cu litere mari pentru a pune mai bine în valoare numele SUSE LINUX. Anunțul privind schimbarea numelui a fost acompaniat de cel privind lansarea SuSE LINUX 9.0.
SuSE LINUX 9.0 este proiectat să faciliteze migrarea dinspre Windows prin suportarea fișierelor de sistem NTFS. Campania își propune să dinamizeze logo-ul SUSE, să aducă consistență designului corporate, apelând la imagini cu personaje ce mimează gesturi prin care își iau rămas bun de la sistemele scumpe ce blochează utilizatorii într-o soluție de dependență deloc dorită.