.

Furnizorul de servicii integrate de tratare a corespondenței GPV Mail Services România va activa din această toamnă sub un nou brand - ZIPPER. Rebranding-ul a fost realizat cu ajutorul agenției de branding și digital Grapefruit. "ZIPPER își propune să devină lider în domeniul serviciilor de asistență pentru relații de masă în România", precizează Doru Vîjîianu (foto), directorul general al ZIPPER, precizând că, pe anumite tipuri de servicii (precum tratarea corespondentei) compania e deja unul dintre principalii jucători în piața din România."Celor preocupați de eficiența afacerii lor le permitem să se concentreze pe competențele lor cheie, oferindu-le asistență pentru relații de masă, de la un capăt la altul al fluxului informațional".

GPV Mail Services România, cu operațiuni în București și Cluj, a fost vândută de către compania franceză GPV Groupe în 2010 către alte două companii cu operațiuni în mai multe țări europene (Allami Nyomda și Dijbeszedo), fiecare dintre acestea preluând câte 50% din acțiuni. Ieșind de sub umbrela GPV, compania din România a apelat la Grapefruit pentru crearea unui nou brand.

Sub noul brand ZIPPER vor fi integrate treptat și alte companii din România ale celor doi acționari. Compania oferă jucătorilor mari din industriile bancară, telecomunicații, utilități și administrație publică asistență pentru relații de masă (mass relationship support), prin soluții care integrează servicii tradiționale și digitale.

De ce ZIPPER? "Noul brand ZIPPER vorbește de siguranța pe care compania o creează pentru clienți, de fidelitate și apropiere – câteva dintre principalele însușiri pe care GPV Mail Services le-a demonstrat timp de 7 ani pe piața din România și pe care ZIPPER va continua să le ofere", precizează Ștefan Liuțe, director de strategie al Grapefruit.

Simbolul din logo-ul ZIPPER este o metaforă – două lanțuri umane, interpuse, formând un fermoar. "Această metaforă vizuală vine să întărească promisiunea de siguranță, apropiere față de client, și de umăr (sau sprijin) puternic – pe care ZIPPER le oferă unora dintre cei mai pretențioși clienți corporatiști din România", precizează Liuțe. "Când gestionezi informații confidențiale în numele clienților, încrederea se construiește în timp, om cu om, umăr cu umăr", explică Liuțe simbolul creat de Grapefruit pentru ZIPPER.

ZIPPER oferă servicii integrate (tradiționale și digitale) în domeniul relațiilor de masă, care includ servicii de pregătire și tratare a corespondenței, servicii de facturare, prezentare și încasare electronică a facturilor, servicii de arhivare electronică și produse securizate. De mai mulți ani, ZIPPER este lider pe segmentul financiar-bancar în servicii de pregătire și tratare a corespondenței.