.

Schneider Electric, specialist global în managementul energetic, va inaugura în primul semestru al anului 2011 un Centru de relații cu clienții în București pentru divizia sa de IT, APC by Scheider Electric. Centrul din România va reuni toate centrele existente de relații cu clienții Schneider Electric din Europa. Astfel, departamentul va răspunde atât telefonic, cât și electronic solicitărilor venite din partea clienților din Europa – Germania, Franța, Italia, Spania, Portugalia, Olanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, Grecia. Discuțiile vor fi purtate în limba maternă a fiecărui client și vor oferi răspunsuri cu privire la produsele, soluțiile și serviciile APC by Schneider Electric, termenele de livrare și specificațiile tehnice ale produselor. Noul departament va urmări și identificarea de noi oportunități de afaceri.

„Schneider Electric aduce o veste bună tuturor celor care își caută un loc de muncă în contextul economic actual. Cele peste 40 de posturi nou create cu ocazia implementării departamentului de suport reprezintă o investiție în piața de muncă din România, precum și o recunoaștere a potențialului acesteia", precizează David Nicholl (foto), Country President Schneider Electric România.

Centrul creează oportunitate de angajare atât pentru absolvenții facultăților de limbi străine, cât și al celor cu profil tehnic sau economic. Persoanele cu experiență de 2-3 ani în gestionarea relației cu clienții pot intra de asemenea în competiția pentru posturile de Reprezentant relații clienți, Inginer suport tehnic, Trainer, Team leader și Manager centru relații cu clienții.

"Compania Schneider Electric va investi în dezvoltarea profesională a noilor angajați prin susținerea unor cursuri complete despre produsele APC by Schneider Electric, precum și dezvoltarea competențelor necesare gestionării unei relații eficiente cu clienții companiei. Am demarat deja procesul de recrutare, cu dorința de a lansa centrul suport în primul semestru al anului 2011. Primul pas a fost prezența noastră la târgul Angajatori de top, unde am primit în 2 zile peste 1.000 de CV-uri.", precizează Miriana Matei, HR Manager, Schneider Electric România.

Centrul de Relații cu Clienții va avea sediul în clădirea Euro Tower din București, clădire în care se află și birourile Schneider Electric România.