.

Programul este adresat studenților din anii terminali (anul IV și V) ai facultăților din cadrul ASE.

La Scop Computers ne-am orientat spre atragerea și educarea viitorilor angajați, iar în acest sens, în luna septembrie a acestui an, vom lansa programul de burse în colaborare cu Academia de Studii Economice București, 'Enter IT! Enter SCOP world!' program prin intermediul căruia ne-am propus să micșorăm distanța dintre cunoștințele teoretice acumulate în școală și cunoștințele practice necesare unui angajat din domeniul IT&C, și să oferim viitorilor angajați posibilitatea de a se pregăti și a lucra într-o companie de top din acest domeniu.

Programul se va adresa studenților din anii terminali (anul IV și V) ai facultăților din cadrul ASE și va urmări familiarizarea acestora atât cu modul de funcționare, cât și cu tehnicile și modalitățile practice și concrete de lucru, specifice activităților derulate în cadrul Scop Computers.

Educația personalului Scop Computers este asigurată prin training și coaching, acestea fiind valori constante în procesul nostru de instruire.
Aceste programe de training ne ajută să dezvoltăm o echipă de profesioniști cu ajutorul cărora putem oferi partenerilor noștri servicii de calitate. În acest sens, ne-am orientat pe dezvoltatea personalului nostru, din perspectiva dezvoltării cunoștințelor, abilităților și aptitudinilor și atitudinii acestora.

Împreună, am implementat un sistem de training bazat pe trei nivele de competență și pe tipuri de traininguri specifice pentru fiecare nivel (fie că este vorba de departamentul de vânzări, marketing sau tehnic): junior, senior și expert.

Zonele abordate pe cele 3 niveluri de competență sunt cele legate de produse/soluții/tehnologii, abilități și instrumente utilizate.

În același timp, ne-am orientat pe dezvoltarea abilităților manageriale ale managementului nostru, dezvoltând programe care să-i ajute pe aceștia  să coordoneze eficient și eficace activitatea personalului din subordine, punându-le la dispoziție cursuri de management, coaching, managementul schimbării etc.