.

Prima întâlnire din seria „Security Cafe", inițiată de Check Point Software Technologies Ltd., liderul mondial în securitate Internet, a avut loc pe 14 octombrie, într-o atmosferă relaxată, la Ceainăria Cărturești.

Gazdele evenimentului, Lucian Barnea, Directorul de vânzări și coordonatorul afacerilor companiei în România, Michal Jarski, Country Manager Polonia, România și Bulgaria la Check Point, și David Klusacek, Regional Director Eastern Europe Check Point, le-au vorbit invitaților despre ultimele produse și tehnologii lansate de Check Point, despre importanța implicării și responsabilizării angajaților în procesul de securizare a informațiilor companiei, dar și despre eforturile continue ale Check Point de a menține cele mai înalte standarde și de a oferi clienților săi cele mai bune soluții și tehnologii de securitate.

„Competitorii noștri pe piața locală pot fi luați în considerare numai în funcție de segmentul de soluții pe care le oferă – soluții endpoint, soluții VPN, soluții DLP etc. Nu putem vorbi însă despre un competitor care să aibă un portofoliu de produse și soluții atât de extins precum portofoliul Check Point – care cuprinde soluții și produse ce asigură securitatea endpoint-ului până la cea a gateway-urilor. Misiunea Check Point este de a oferi cele mai bune soluții și tehnologii și de a menține în permanență cele mai înalte standarde de securitate", precizează Michal Jarski, Country Manager Polonia, România și Bulgaria, Check Point.

În centrul discuțiilor primei întâlniri „Security Cafe" s-a aflat Check Point Application Control Software Blade. Lansat recent, în august 2010, acesta permite companiilor să securizeze și să gestioneze mii de aplicații Web 2.0, iar datorită integrării tehnologiei exclusive UserCheck, implică angajații în procesele de luare a deciziilor și permite administratorilor IT să personalizeze politicile de utilizare a aplicației. În plus, blade-ul găzduiește Check Point AppWiki, cea mai mare bibliotecă de aplicații din lume, ce cuprinde peste 50 000 de widgeturi și peste 4 500 de aplicații pentru Internet, inclusiv rețele sociale, mesagerie instant și media streaming, oferind astfel o vizibilitate de neegalat a aplicației.

În prezent, amenințările de pe Internet pun accent pe aplicațiile Web, în special pe rețelele sociale, pentru a obține acces la rețeaua corporate. Tocmai de aceea, companiile care caută soluții de protecție Web 2.0 ar trebui să ia în considerare criterii precum: puterea tehnologiei, volumul bibliotecii de protecție disponibile, locul specific din rețea unde acționează soluția și rolul pe care îl au angajații în diminuarea riscurilor. Noul Software Blade de Control al Aplicațiilor este o soluție puternică și completă ce răspunde tuturor acestor cerințe.

Alte subiecte de discuție au vizat evoluția businessului Check Point pe piața de securitate din România și estimările privind rezultatele pe 2010. „Momentan, suntem „în linie", însă cel de-al patrulea trimestru este cel mai important pentru business. La nivel local, facem toate eforturile necesare pentru a ne menține la aceleași performanțe din ultimii ani, în ciuda condițiilor economice dificile", a spus Barnea.

Check Point își propune ca, prin intermediul evenimentelor din seria „Security Cafe, să aducă în discuție subiecte de actualitate din domeniul securității IT și să prezinte, într-un cadru deschis și interactiv, soluții și tehnologii de securitate novatoare.