.

SEO monitor, unul dintre principalii jucători locali de pe piața de promovare pe motoarele de căutare, se numără printre numele mari din business care au ales anul acesta să participe la evenimentul Internet & Mobile World 2012 ce va avea loc în perioada 19-21 septembrie la Romexpo. Prin această participare, SEO monitor își propune să informeze oamenii de afaceri cu privire la oportunitățile pe care le pot deschide în piața online printr-o investiție strategică în servicii de optimizare pe motoarele de căutare.

"Într-o perioadă în care cu greu mai putem discuta despre creșteri, mediul online rămâne un segment privilegiat și nu este de mirare că tot mai multe companii locale aleg să își extindă sau să-și focuseze activitatea pe internet. Dintre acestea, cu siguranță viitorul aparține celor care aleg azi să trateze creșterea vizibilității pe motoarele de căutare, și în mod special în Google, ca pe o investiție strategică", precizează Cosmin Negrescu, General Manager, SEO monitor. Conform studiilor realizate recent de companie, a nu fi prezent în rezultatele Google nu înseamnă doar pierderea unor potențiale comenzi, ci și pierderea definitivă a unui segment de clienți, aceasta în contextul în care costul de fidelizare al unui client este întotdeauna mai mic decât cel de achiziție a unui client nou. "Promovarea pe motoarele de căutare - Search Engine Marketing-ul - are două ramuri: generarea de trafic plătit și generarea de trafic organic. Din experiența noastră utilizatorii obtinuți din trafic organic ajung la un cost de achiziție per client de până la 10 ori mai mic decât în cazul traficului platit. De aceea ne-am gândit să oferim participanților la eveniment ocazia să afle informații practice legate de creșterea organică a vizibilității în Google – nu vom insista pe a explica ce înseamnă optimizare pe motoarele de căutare, ci pe cum trebuie abordat acest serviciu astfel încăt să funcționeze pentru ei ca o soluție de creștere pe termen lung", a continuat Cosmin Negrescu.

Seminarul susținut de SEO monitor ce are ca temă "Optimizarea pe motoarele de căutare – o investiție pe termen lung, nu o cheltuială de marketing" va avea loc în prima zi de eveniment, 19 septembrie, la ora 12:30.

De asemenea, participanții au ocazia să interacționeze cu specialiștii SEO monitor chiar la standul companiei, deschis pe tot parcursul evenimentului. Aici se pot adresa specialiștilor pentru informații sau sugestii legate de promovarea pe piața pe care o vizează și pot cere o analiză SEO gratuită a website-ului lor. Astfel pot afla cati potentiali clienți noi pot accesa din online și care este nivelul concurenței pe segmentul lor de piață. "Cei interesați de creșterea oportunităților de afaceri în online pot lua legătura direct cu un consultant SEO monitor la standul expozițional din cadrul evenimentului. Acolo vom efectua gratuit analize SEO, ale potențialului de trafic și putem concepe un prim plan strategic de promovare pe motoarele de căutare care să îi ajute să fie vizibili pentru un număr cât mai mare de cuvinte cheie care targeteaza potentialii lor clienti", a încheiat Cosmin Negrescu.