.

SOFTWIN este singura companie din afara Marii Britanii aleasă prin licitație internațională să participe la proiectul gigant de informatizare a învățământului din această țară, inițiat de BBC.

Sorin Guleac '“ eLearning Product Manager

"SOFTWIN are o experiență de succes de peste 10 ani în dezvoltarea de proiecte educaționale pe piața românească și pe piețele externe. În România, SOFTWIN s-a poziționat ca lider și formator al pieței de software educațional. Ultimul nostru produs, Lecțiile Interactive Intuitext, este, în prezent, cel mai bine vândut software educațional de pe piață. Pe plan extern, experiența și seriozitatea noastră ne-au impus ca un nume important în domeniu, SOFTWIN fiind, de exemplu, singura companie din afara Marii Britanii aleasă prin licitație internațională să participe la proiectul gigant de informatizare a învățământului din această țară, inițiat de BBC.

Promovarea vectorului educațional este un proces de durată, în care statul și mediul de afaceri au un rol la fel de important. Succesul țărilor cu experiență în domeniu s-a datorat elaborării unei politici naționale clare în domeniu și a unui cadru competițional deschis, care să permită companiilor să devină parteneri credibili. România, din păcate, a ales un drum contrar acestor practici din UE. SOFTWIN a luat decizia de a se implica în mediul educațional acum mai bine de 10 ani și, prin investiții proprii, a reușit să dezvolte soluții și produse de calitate, multe în premieră pe piața românească: primele cărți electronice, primele Lecții Interactive multimedia. Este un demers de succes pe care suntem hotărâți să-l continuăm și pe viitor.

Politica companiei SOFTWIN se bazează pe un proces riguros de selecție a angajaților. Resursa umană este cel mai important atu al companiei noastre în mediul competițional și din acest punct de vedere, prin programul de evaluare a performanțelor stabilim împreună cu angajații un plan individual de dezvoltare. Acesta cuprinde:

  • instruire specifică domeniului de activitate, prin training specializat intern și extern;
  • dezvoltarea abilităților de comunicare, negociere și manageriale, așa numitele 'žSoft skills', prin training sau coaching;
  • accesul la o bibliotecă internă, cuprinzătoare, de cărți și materiale electronice.

În plus, angajații sunt încurajați și sprijiniți să-și continue studiile, studenții putând beneficia de un orar de muncă specific."