.

Inainte de PR Forum 2011, Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR, Londra, considera ca in acest an, accentul in orice strategie de comunicare, fie ea de brand sau corporativa, se va pune pe masurarea efectiva si punctuala a rezultatelor de business. Astfel, conform lui Stephen Davies, rezultatele cuantificabile in cifre vor depasi orientarea din trecut catre zone mai difuze de calcul a eficientei in comunicare.

"Masurarea va deveni un subiect major atat in 2011 cat si de acum incolo. Acest accent se va resimti evident si in social media, de vreme ce aceasta componenta ocupa un loc din ce in ce mai mare in campanile de marketing si in comunicare, in general. Nu inseamna ca pana acum, rezultatele nu erau masurate in aceste medii. Existau, doar ca se bazau pe rezultatele cantitative, numar de "likes" pe Facebook, followers pe Twitter, numar de comentarii pe bloguri," precizeaza Stephen Davies (foto), consultant al agentiei 3W PR, Londra.

In privinta industriei locale de comunicare, specialistii agentiilor cele mai cunoscute, cu portofolii importante, sunt de acord aproape la unison, considerand ca exista acum o asa-numita presiune asupra dezvoltarii unor tehnici de masurare in PR si a stabilirii obiectivelor catre rezultatul de business. De asemenea, parteneri si directori in cadrul agentiilor locale apreciaza ca digitalizarea, unificarea domeniului comunicarii prin integrarea ultra-specializarilor pe fiecare componenta, integrarea PR-ului total in cadrul celorlalte componente de comunicare si marketing si, nu in ultimul rand, orientarea catre consumator, sunt principalele abordari intr-o strategie de comunicare functionala.

Intre 15-16 martie, PR Forum, cea mai importanta conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice reuneste la Bucuresti, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, nume importante din comunitatea locala si internationala de comunicare si relatii publice, sinonime cu premii si campanii de succes pentru branduri globale. Astfel, prima zi de eveniment beneficiaza de prezenta a 3 specialisti in comunicarea de brand care aduc cu ei experientele agentiilor londoneze: Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra, Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR si Alan Parker, Head of Digital al agentiei GolinHarris.

Alaturi de nume reprezentative ale agentiilor de PR precum GMP PR, Image PR, Ogilvy PR, Saatchi & Saatchi PR, Graffiti PR, Headvertising, segmentul de comunicare corporativa este puternic reprezentat prin specialisti reprezentand companii precum: Ursus Breweries, McDonald's Romania, Coca-Cola Hellenic Romania, UniCredit Tiriac, Henkel Romania, BCR si Revista Tabu. Evenimentul beneficiaza in acest an de sustinerea agentiilor partenere, DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication, precum si partenerului IT, Maguay.