.

Compania de publicitate Tempo Advertising a realizat campania de lansare a brand-ului Orange în România. Orange este o marcă globală care aplică un principiu clasic: 'gândește global, acționează local'. Tempo a lucrat timp de un an pentru Dialog, cunoașterea în amănunt a vechiului brand, prezent timp de 5 ani pe piața românească, fiind un atu pentru alegerea agenției. Pentru pregătirea campaniei de lansare, Tempo a beneficiat aproape simultan cu echipa de comunicare de la Mobil Rom de un program intensiv de familiarizare cu valorile, principiile, trăsăturile stilistice și cultura de marcă Orange.
Viorel Mihalcea, Creative Director Tempo Advertising, citat de MediaExpres, relatează faptul că procesul a durat 6 luni și a fost similar încărcării unui soft într-un computer. De asemenea, echipa de Client Service și cea de creație au fost implicate pas cu pas și în elaborarea strategiei de lansare: nu a fost vorba de un brief venit prin mail, brief-ul fiind scris de client împreună cu agenția, ținând cont de input-ul acesteia. La nivel strategic-conceptual, rolul Tempo în lansarea Orange a fost asimilarea identității originare a brand-ului și punerea acesteia în aceeași ecuație cu condițiile pieței românești. Tempo a mizat pe conceptul de internaționalitate, ca principală direcție de comunicare, integrând valorile fundamentale ale brand-ului Orange (simplu, onest, dinamic, direct, surprinzător).
Ca strategie de comunicare, campania realizată de Tempo reprezintă o inovare locală a unui procedeu experimentat în creația Orange din alte țări și anume crearea unei serii de analogii specifice, foarte concrete și legate de beneficiile oferite consumatorilor.
Campania de imagine Orange a debutat pe 5 aprilie sub sloganul 'The future'™s bright, the future'™s Orange'. Spoturile TV și ședința foto au fost realizate de echipa Tempo în Africa de Sud, o țară care oferă elementele vizuale necesare transmiterii mesajului campaniei.
Echipa Tempo Advertising care a participat la realizarea campaniei:
Creație: Viorel Mihalcea (Creative Director), Dan Moldovan (Group Creative Director) Luminița Vrote (Art Director), Mihai Gheorghiu (Art Director) Dinu Panescu (Copywriter), Emilian Arsenoaiei (Copywriter). Producție audio-video: Igor Bergler (Audio-video Production Director), Camelia Efrimov (Audi-video Producer). Client Service: Simona Șerban (Account Director), Adina Pasa (Account Manager), Violeta Marinescu (Account Executive) Producție: Bogdan Firu (Production Director), Gabriel Militaru (Production Designer), Paul Năstase (Production Executive). DTP: Dragoș Ștefănescu, Andrei Stoica și Matei Constantin.
Tempo Advertising este cea mai mare agenție independentă din România, singura neafiliată internațional, aflată în topul primelor 10 agenții de profil, cea de-a cincea agenție din țară, conform clasamentului realizat de publicația internațională 'Advertising Age' și cea de-a treia agenție în topul Camerei de Comerț și Industrie a României, la secțiunea Mijloace de informare și publicitate - Întreprinderi mijlocii.
Lansată în urmă cu 6 ani, Tempo are o echipă de 84 de oameni și un portofoliu de 22 de clienți, printre care se numără: Academia Cațavencu, Bruni Food (Holland, Matinal, Unirea, Holland Family, Linco), First Logistics & Distribution, Excelent (Excelenta, Concerto, Laura), La Fântâna, LG Electronics, Mediafax, Moldcell, Orange, Panfoods (Amigo), Policolor, ProTV, RTC Holding, UPSA, URBB (Skol, Carlsberg, Tuborg), Ziarul Financiar și Xerox.

Noua strategie a Orange România presupune deschiderea de magazine proprii și renunțarea la o parte din dealeri, urmând să păstreze doar acei dealeri care se ridică la standardele Orange, a declarat Bernard Moscheni, director executiv al companiei. 'Evident că vom păstra dealeri importanți ca GlobalNet sau Goldstern, dar vom mai '˜curăța'™, deoarece nu toți vor fi suficient de reprezentativi pentru Orange,' a spus Moscheni. Compania a deschis deja 3 magazine proprii - în Pantelimon, pe locul fostei cofetării Dunărea și la noul sediu al companiei din Europe House (Piața Victoriei) - urmând să mai deschidă încă 20 până la sfârșitul anului. Compania va ataca mai pregnant piața prepay (cu cartelă), care se adresează tinerilor cu vârsta cuprinsă între 12 și 20 de ani. Pachetele Orange Prepay sunt destinate atât utilizatorilor care folosesc mai des rețeaua, în valoare de 11 USD, cât și celor care sunt apelați mai des (6 USD). Abonamentele Orange încep de la 4 USD (Orange Inedit, 'fostul' Dialog Inedit într-o variantă îmbunătățită) și ajung la 130 USD, cu 1.000 minute incluse. 'Am decis să relansăm GPRS la scară pan-europeană, de care consumatorii se vor bucura prin luna iunie. Nu știu dacă România se va afla în zona cu cel mai mare impact, în acest sens, dar dorim să beneficieze de pe urma acestui lucru', a declarat Brigitte Bourgoin, executive vice president International al Orange, prezentă la București la lansarea mărcii Orange. Deși sensibilă la preț, piața românească reprezintă una din cele mai dinamice piețe ale Orange, iar faptul că s-au făcut investiții majore este un semnal legat de importanța filialei românești. 'Prima mare realizare o reprezintă faptul că firma a înregistrat profit în toți cei cinci ani de când există în România,' a mai spus Bourgoin. 'Am creat o bază de clienți importantă și vom continua aceste eforturi, chiar dacă prețurile din România sunt probabil cele mai mici pe care le practicăm în Europa.' Principalii acționari ai Orange România sunt Orange, cu aproape 68%, AIG Consortium (20,67%), Tomen Corporation (5,45%), Alcatel N.V. (2,87%), Radcom (1,60%) și MBL Computers (1,60%).