.

Pe 21 iunie Toshiba Europe GmbH a marcat cea de-a 25-a aniversare a primului laptop mass-market, Toshiba T1100. Pentru a sublinia acest reper în istoria tehnicii de calcul, Toshiba își respectă promisiunea de a defini viitorul computerelor portabile prin anunțarea a trei noi produse. Printre acestea se numără cel mai ușor și subțire laptop complet funcțional din Europa cu un ecran de 13", un alt sistem mobil destinat navigării online, bazat pe platforma Android și un dispozitiv dual-screen în ediție limitată, care rulează pe sistemul de operare Windows. Acest anunț reprezintă un eveniment important pe lista în continuă expansiune a "Premierelor mondiale" Toshiba.

Putere prin inovație, cu o experiență de 25 de ani

De la lansarea primului laptop mass-market în aprilie 1985, Toshiba T1100, Toshiba a ramas un adevarat pionier în materie de mobile computing. "Am demonstrat în repetate rânduri ambiția de lider în tehnologie, miniaturizare și utilitate. Aceste aspecte nu sunt doar parte integrantă din ADN-ul Toshiba, ci următorul pas în mobile computing. Timp de 25 de ani, inginerii Toshiba și-au folosit cu succes experiența pentru crearea în premieră a dispozitivelor mobile gândite pentru a satisface nevoile utilizatorilor: Toshiba a vândut peste 90 de milioane de laptop-uri începând din 1985 și suntem pe cale să creștem această cifră până la 100 de milioane de laptop-uri vândute în întreaga lume până la sfârșitul anului.", precizează Alan Thompson (foto), President Toshiba Europe GmbH.

Diversificarea va contiua

Ce a început în urmă cu 25 de ani cu o singură categorie de dispozitive s-a dezvoltat acum într-o piață diversificată. În timp ce laptop-urile de tip clamshell cu ecrane de 15" sau mai mari vor rămâne prima opțiune pentru crearea de conținut, va apărea o cerere tot mai mare pe piață pentru dispozitive inovative de dimensiuni mai mici, precum AC100, un companion intelligent, și Libretto W100 Limited Edition.

Alan Thompson, President Toshiba Europe GmbH: ""Considerăm că diversificarea este celula de bază în adoptarea unei tehnologii la scară largă. Toshiba alimentează această tendință prin noile dispozitive create să acopere nevoi foarte specifice."

Standarde deschise și ecosistemul partenerilor

Pentru a se asigura că dispozitivele îndeplinesc nevoile mereu în schimbare de pe piață, Toshiba utilizează standarde deschise și își evalueaza continuu noile tehnologii. În același timp, Toshiba incheie constant parteneriate cu alți lideri din domeniul tehnologiei pentru a construi "ecosisteme" în jurul propriilor produse. Scopul este să permită consumatorilor să beneficieze de o experiență unitară hardware, software, content și servicii - indiferent de produsele pe care le aleg sau de scenariile de utilizare ale fiecăruia.

Perspectivă holistică asupra nevoilor consumatorilor

Toshiba a dezvoltat în ultimii 25 de ani ceea ce considera a fi o "perspectivă holistică" asupra pieței de tehnică de calcul, atât pentru utilizatorii de business, cât și pentru utilizatorii finali. Pe măsură ce conținutul devine din ce în ce mai accesibil în format digital, oamenii sunt tot mai obișnuiți cu o lume multi-screen, utilizând dispozitive specifice adaptate oricărei situații.

În centrul acestei lumi, însă, este laptop-ul. Iar Toshiba Multi Screen Vision este conceput pentru a permite oamenilor să partajeze mai ușor conținut multimedia între propriile lor dispozitive și în același timp cu prietenii, familia, colegii și în cloud, sincronizând simultan dispozitivele utilizate în viața de zi cu zi.

Alan Thompson, President Toshiba Europe GmbH: "Toshiba dorește să profite de oportunitatea aniversarii a 25 de ani de la apariția primului laptop mass-market pentru a-și întări angajamentul de aplicare a experienței tehnologice și a inovației, pentru a transforma Multi Screen Vision în realitate și pentru marcarea unei diferențe semnificative în ceea ce privește viața digitală a consumatorilor."

Despre Toshiba Europe GmbH

Toshiba Europe GmbH (TEG) este o subsidiară deținută integral de catre Toshiba Corporation, Tokyo, o corporație globală a cărei istorie număra mai mult de 130 de ani. Toshiba este un lider mondial și inovator high-tech, un producător cu experiență diversificată și distribuitor al produselor electrice și electronice avansate, al sistemelor informatice și de comunicații, produse digitale destinate utilizatorilor finali; componente și dispozitive electronice, sisteme de alimentare, inclusiv energie nucleară, sisteme de infrastructură socială și industrială și electrocasnice.

Cu sediul central în Neuss, Germania, TEG include patru divizii de business: Computer Systems, Storage Device Products, Consumer Products și Electric Sysyems Operations. Împreună, aceste divizii furnizează produse între care computere mobile de înaltă clasă și alte produse și soluții mobile, HDD-uri, DVD-uri, LCD-uri, televizoare și echipament electronic pentru birou. Datorită statutului de sediu central pentru zona EMEA, TEG oferă suport și asistență pentru filialele locale. Pentru mai multe informații despre laptop-urile și accesoriile Toshiba, vizitați Toshiba Press Lunge: www.toshiba.eu/presslounge.

Toshiba a fost fondată în 1875, iar astăzi operează o rețea globală de peste 740 de companii, cu 204.000 de angajați la nivel mondial și vânzări anuale care depășesc suma de 6,3 trilioane de yeni (68 miliarde USD). Vizitați site-ul Toshiba la adresa: www.toshiba.co.jp/index.htm.