Cum transformi utilizatorii online in fanii brandului tau? Facebook Fan Pages au devenit un instrument cheie in strategiile de promovare, permitand organizatiilor sa comunice eficient si natural cu consumatorii. Evensys pune acum la dispozitia celor interesati un ghid complet despre crearea, personalizarea si promovarea paginilor de brand, impreuna cu tehnicile de evaluare a prezentei pe Facebook.
Lansat in cadrul conferintei Social Networks Conference, organizata de Evensys pe 7 octombrie 2010, ebook-ul "Totul despre Facebook Fan Pages" ofera intr-o varianta concentrata informatii esentiale despre pasii necesari pentru a crea o pagina de brand de succes, cele mai potrivite tactici de promovare si atragere a fanilor, dar si instrumentele de monitorizare a activitatii in cadrul paginii.
"Prin evenimentele si actiunile noastre dedicate promovarii in retelele sociale incercam sa oferim companiilor instrumente utile pentru dezvoltarea strategiilor de marketing in social media. Dupa ce am distribuit recent un "Ghid de marketing pe Facebook", oferim acum un ebook cu indicatii concrete pentru construirea unei pagini in reteaua-fenomen a momentului", precizeaza Cristian Manafu (foto), Managing Partner, Evensys.
Ghidul poate fi descarcat completand formularul de pe pagina: http://fanpages.strategist.ro/.
Continuand seria evenimentelor despre marketing si comunicare in retelele sociale, Evensys pregateste pe 10 decembrie conferinta Social Networks Strategy. Daca prima editie a prezentat oportunitatile de promovare in cele mai utilizate retele de socializare din Romania, aceasta Social Networks Strategy se concentreaza pe planificarea, strategia si tehnicile de evaluare a campaniilor derulate in retelele sociale.
Editia din luna decembrie reia workshop-ul special dedicat Facebook care va avea un volum dublu de continut. Sustinut in a doua parte a zilei de catre reprezentanti ai agentiilor interactive si ai companiilor cu o activa prezenta pe internet, seminarul va trece prin toti pasii necesari construirii unei bune strategii de comunicare in aceasta retea. Cateva din cele mai creative idei de promovare pe platforma devenita liderul retelelor sociale locale vor fi stranse intr-un nou ebook oferit participantilor sub numele: "Facebook Playbook - 50 de idei pentru marketingul si comunicarea pe Facebook!"