.

Vodafone România dorește să facă precizări legate de investițiile în Vodafone Shared Services, noul Centru deschis pe 2 iulie la București, care va oferi servicii de IT și servicii de Relații cu Clienții pentru 5 divizii europene ale Grupului Vodafone:

Centrul Vodafone Shared Services, inaugurat in 2 iulie 2014, oferă servicii în două domenii de activitate distincte: servicii în domeniul tehnologiei informației și servicii aferente relațiilor cu clienții;

Investiția Vodafone pentru dotarea și tehnologizarea sediului, precum și în pregătirea noilor angajați este de 6,25 milioane de Euro;

În următorii 3 ani, Vodafone va continua investițiile în Centrul Vodafone Shared Services și numărul total al angajaților va ajunge la 2.000, dintre care peste 450 vor lucra în domeniul serviciilor IT, iar restul în domeniul Relațiilor cu Clienții;

Ajutorul de stat solicitat de Vodafone și aprobat de autorități a vizat dezvoltarea activității de servicii în domeniul tehnologiei informației. Ajutorul de stat aprobat va subvenționa 40% din costurile salariale în valoare totală de 20,48 de milioane de Euro, pe o perioadă de doi ani, ale celor 450 de angajați din domeniul IT;

În vederea aprobării acestui ajutor de stat, Vodafone s-a obligat să contribuie la dezvoltarea regională  prin plata de taxe și impozite la bugetul de stat aferente celor 450 de angajați în perioada 2014 – 2021, în valoarea totală de 27,96 mil. Euro.

Centrul Vodafone Shared Services și-a început deja activitatea în zona de Relații cu Clienții, unde sunt, în prezent, peste 100 de angajați. În ceea ce privește activitatea de servicii în domeniul tehnologiei informației, Vodafone va demara procesul de recrutare a viitorilor angajați în perioada următoare.