.

Raiffeisen Bank a lansat noile aplicații pentru mobile și internet banking. Cu un design intuitiv și prietenos, noul Smart Mobile, aplicația de mobile banking, și noul Raiffeisen Online, aplicația de internet banking, au afișate toate informațiile despre conturi într-un singur ecran, un flux de plăți simplificat, un control mai bun al cardurilor și logare 100% online datorită Raiffeisen Smart Token. “Cu un uriaș efort de echipă, într-un proces care a implicat toate departamentele băncii în diferite etape ale dezvoltării, lansăm noile aplicații de mobile și internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care îl construim, în așa fel încat experiența clienților la interacțiunea cu banca să fie una placută și simplă”, precizează Steven van Groningen, CEO & președinte Raiffeisen Bank.  
 
Noile aplicatii inseamna pentru Raiffeisen Bank inca un pas decisiv facut spre servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure si usor de folosit. Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot și ZERO Simplu. De asemenea, toate platile si incasarile in lei au 0 comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul României. 
 
Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore și Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:
 
- logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
 
- verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
 
- blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
 
- pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
 
- cautarea rapida a unei plati anterioare;
 
- efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia “repay”;
 
- afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).
 
Detalii despre modul in care functioneaza aplicatia pot fi gasite in acest video
 
Clientii noi pot descarca aplicatia si se pot inrola urmand pasii din acest video
 
Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor in deplina siguranta, indiferent de valoare. Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader. 
 
Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor). 
 
Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. A investit in noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila pe care sa poata dezvolta  solutii de banking pentru viitor. Banca are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.
 
De peste 20 de ani, Raiffeisen Bank Romania ofera o gama completa de produse si servicii bancare pentru 2 milioane de clienti persoane fizice, 92.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii. Banca are aproape 5000 de angajati, peste 400 de agentii in toata tara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 20.000 de POS-uri.