CG&GC Hitech Solutions anunță implementarea soluției MobilAsig pentru agenții de asigurări și de vânzări. Pachetul MobilAsig este compus dintr-o tabletă cu touchscreen, o imprimantă termică mobilă și un modem/card de Internet.
În orice companie în plină expansiune este important ca omul de vânzări să fie rapid și mobil, pentru a se putea adapta cerințelor clientului și pentru a-i oferi cele mai bune oferte în timp real, de oriunde și oricând. Măriți productivitatea oamenilor de vânzări prin înlesnirea accesului la informațiile necesare desfășurării activității.
Prin viteza de decizie și mobilitatea agentului de vânzări, clientul își formează o idee despre compania pe care o administrați. Soluțiile hardware și software puternice, dezvoltate pe ultimele tehnologii pot susține nevoia de agilitate și eficiență a agenților, determinând totodată și evoluția organizației.
În ceea ce privește vizibilitatea în timp real a managementului asupra procesului de vânzare, MobilAsig poate fi adaptat în așa fel încât orice tranzacție poate fi supervizată de conducere. Soluția pentru agenți poate fi integrată perfect în orice sistem de tip ERP sau CRM, optimizând fluxul administrativ, operational, de marketing sau de strategie comercială a firmei.
Avantajele MobilAsig:
Datorită tabletei cu touchscreen, un echipament ușor și de dimensiuni reduse, agentul de asigurări poate capta semnătura olografică a clientului, direct pe ecran. Ceea ce poate fi cuantificat în rapiditatea și eficiența în operațiuni, dar și creșterea profitului.
Cu ajutorul imprimantei A4 termice mobile, care folosește hârtie termică (ceea ce înseamnă costuri reduse de utilizare), agentul poate tipări la fața locului orice contract stabilit.
Iar pentru conectarea la sistemul companiei, soluția MobilAsig presupune o conexiune prin modem de la o companie de telefonie mobile, fie printr-un modem ori printr-un card de internet, în funcție de echipamentele alese. Conexiunea de internet e HSDPA/3G în zonele unde există 3G sau GPRS/EDGE în zonele unde nu există 3G.
Soluția MobilAsig poate fi implementată rapid, în doar 1 săptămână, iar suportul este real, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămâna fără costuri suplimentare.