.

Conform unui studiu realizat la nivel național la care au participat 1.051 de persoane, 42% dintre respondenți derulează operațiuni de Internet Banking cel puțin o dată pe săptămână, 9% de mai multe ori pe zi, 23% de câteva ori pe săptămână și 10% o dată pe săptămână, precizează Profit.ro. Bărbații sunt mai orientați decât femeile spre operațiuni de Internet Banking, arată studiul Digital Evolution: Connected Consumer Monitor realizat de EXACT Business Solutions în iunie 2018. 
 
Astfel, dacă femeile utilizează acest serviciu zilnic sau de câteva ori pe săptămână în procent de 26%, în cazul bărbaților se constată o diferență de +12% (38%). Analizând comportamentul de consum pe categorii de vârstă, se constată că cei cu vârste cuprinse între 31-45 de ani sunt cei mai devotați consumatori, acest target alegând să folosească Internet Bankingul cel puțin o dată pe săptămână în procent de 46%, precizează Profit.ro. La aceeași frecvență de consum, tinerii cu vârste cuprinse între 18-30 de ani au un comportament similar cu cel al persoanelor de 46-65 de ani, în cazul ambelor categorii de vârstă înregistrându-se un procent de 40%.