.

Nokia România a introdus posibilitatea de plată pentru conținutul din Nokia Store (store.ovi.com) prin intermediul cartelei preplătite sau al facturii de telefon lunare. Serviciul va fi taxat ca parte din factura lunară de la operatorii de telefonie mobilă sau dedus din contul preplătit.

„Până acum, singura modalitate de plată pentru conținutul din Nokia Store era prin intermediul cardului de credit. Acest lucru a împiedicat o parte din consumatori să achiziționeze conținut, aceștia neavând acces la un card de credit. Noul serviciu permite consumatorilor să cumpere conținut mai ușor, urmând trei pași simpli, fără a fi necesară utilizarea cardului de credit. Pe lângă avantajele oferite consumatorilor datorită utilizării facile, prin noul serviciu vor fi descărcate mai multe aplicații și conținut, ceea ce va genera o oportunitate mai mare de monetizare pentru dezvoltatorii din România", precizează Răzvan Petrescu, Country Manager (foto), Nokia România.

Serviciul SMS va fi facturat în funcție de costul aplicațiilor sau conținutului descărcat. Procesul este simplu: utilizatorul selectează conținutul pe care dorește să îl achiziționeze din Nokia Store iar achiziția este confirmată în mod automat prin SMS. Achiziționarea începe din momentul în care se primește confirmarea prin SMS. Utilizatorii vor putea cumpăra conținut din Nokia Store prin intermediul facturii telefonice sau direct din contul preplătit, de pe toate terminalele Nokia compatibile cu Nokia Store, prețurile începând de la 0,87 euro.

Prin Nokia Store, utilizatorii de terminale mobile pot descărca și achiziționa mii de aplicații pe telefoanele lor Nokia. Conținutul disponibil în Nokia Store este personalizat pentru modele specifice de terminale, dar și în fincție de necesitățile utilizatorilor, de la jocuri, clipuri video, aplicații destinate productivității, podcast-uri, tonuri de apel, widget-uri, software pentru afaceri și multe altele.