.

Credics Technologies, furnizor internațional de softuri pentru instrumente de plată și procesator de tranzacții, mizează pe dublarea cifrei de afaceri pe piața din România, la 4 milioane de euro în 2010. Credics Technologies, companie israeliană cu o experiență de peste 10 ani, a intrat pe piața autohtonă încă din 2009, când a raportat un business de 2 milioane de euro. "Pentru 2010 estimăm dublarea cifrei de afaceri datorită câștigării de noi clienți pe toate segmentele de piață pe care activăm. Astfel, pentru acest an avem în plan extinderea portofoliului cu 8 clienți în România, dar și intrarea pe noi piețe din regiune", precizează Diana Munteanu, CEO Credics România.

De la intrarea în România, Credics Technologies și-a concentrat activitatea pe softuri de migrare la standardul EMV (tehnologia care permite folosirea cardurilor cu chip) și soluții pentru instrumente de plată și procesare a tranzacțiilor efectuate cu instrumente de plată. De asemena, printre direcțiile companiei pe piața autohtonă se numără și implementarea de soluții de fidelizare a clienților deținători de carduri și lansarea de carduri prepaid.

În ceea ce privește zona softurilor de migrare a băncilor la standardul EMV, Credics mizează pe câștigarea a 3 clienți până la finele acestui an din rândul instituțiilor care nu au în curs de implementare noile tehnologii. "Conform statisticilor noastre, până în acest moment doar 50% dintre băncile din România au implementat sau au în curs de implementare standardul EMV, cu toate că până la finele anului 2010 toate instituțiile financiar-bancare ar trebui să se alinieze noilor norme", a afirmat Diana Munteanu. De altfel, în data de 15 iunie, compania va organiza un seminar cu aceasta temă dedicat managerilor direcțiilor de carduri din instituțiile financiar-bancare.

Munteanu a subliniat că soluția Credo Smart din portofoliul Credics permite băncilor și altor instituții să emită carduri care respectă standardul EMV folosind cea mai nouă tehnologie disponibilă. Soluția integrează funcționalitatea EMV cu softurile deja existente, având loc doar un impact minim asupra sistemului.

În ceea ce privește sectorul acceptatorilor de plăți, oficialul Credics precizează că până la sfârșitul lui 2010 compania va avea în portofoliu 2 clienți noi pentru soluțiile proprii. „Avem deja doi clienți, unul din industria financiara și altul din retail. Vom continua să ne concentrăm pe instituțiile financiare, bănci, retaileri și alte businessuri care necesită servicii de procesare a tranzacțiilor și facturare", a mai declarat aceasta.

Compania a observat, de asemenea, un potențial major și pe zona soluțiilor de loialitate de pe piața locală, unde mizează pe atragerea a cel puțin 3 clienți în acest an. "Suntem de părere că cel mai atractiv program de loializare pentru piața din România va fi un program de tip Cash Back, prin care deținătorii de carduri vor acumula bani ca procent din cumpărăturile efectuate, pe care îi vor putea folosi în multe alte feluri, cum ar fi noi cumpărături, asigurări sau chiar recuperarea cash a procentului", precizează Diana Munteanu. În acest sens, Credics a dezvoltat soluția Credics Rewards & Promotions care oferă posibilitatea de a crea și gestiona programe de fidelizare.

Credics România mizează și pe lansarea de carduri preplătite pe piața locală. "Intenționăm să oferim soluțiile și serviciile de carduri prepaid mai multor sectoare, cum ar fi banking, retail, companii petroliere, angajatori dar și oricărei afaceri care are nevoie de o astfel de funcționalitate", precizează Diana Munteanu.

Credics are în plan și extinderea pe noi piețe din regiune. Conform oficialilor companiei, trimestrul patru din acest an va marca primii pași ai Credics în Ungaria și Bulgaria. "Am construit în București platforma PSH (Payment Service Hub) și ne propunem să devenim liderul serviciilor financiare din Europa Centrală și de Est, furnizând soluții și servicii inovative și flexibile țărilor învecinate, cu ajutorul specialiștilor din România", spune Diana Munteanu.

În afară de extinderea pe piața europeană, Credics vizează intrarea și în Africa și Statele Unite ale Americii prin intermediul alianțelor strategice deja realizate.

Despre Credics Technologies

Credics Technologies, companie israeliană fondată în 1999, a intrat pe piața din România în 2009 prin inaugurarea unui birou local menit să deservească nevoia de soluții flexibile de management al cardurilor, oferind totodată platforme de procesare a tranzacțiilor pentru bănci și companii.

Credics Technologies a fost fondată de specialiști în domeniul softurilor financiare și s-a remarcat prin multitudinea de soluții inovatoare create atât pentru industria financiar-bancară, cât și pentru retail sau alte sectoare de activitate. Soluțiile personalizate construite de Credics au facilitat în ultimii ani comercializarea produselor financiare, gestionarea sistemelor de tranzacții financiare, toate acestea adaptate la nevoile precise ale fiecărei afaceri, indiferent de mărimea sau domeniul de activitate.