.

Credics Technologies, furnizor internațional de softuri pentru instrumente de plată și procesator de tranzacții, mizează pe creșterea cifrei de afaceri cu 50% pe piața din România în 2011. Pentru Credics Technologies, companie israeliană cu o experiență de peste 10 ani in procesarea cardurilor si tranzacțiilor, ultimul an a marcat securizarea business-ului pe piața locală, pe care și-a făcut intrarea în 2009.

"Pentru 2011 estimăm o creștere cu 50% a veniturilor companiei datorită câștigării de noi clienți. Astfel, pentru anul viitor avem în plan extinderea portofoliului cu cel mult cinci clienți în România. Vedem piața din România ca pe un motor de creștere puternic și de aceea am decis să investim în continuare în aceasta, ca strategie pe termen lung. Piața românească este dornică să primească noi produse de plată care și-au dovedit deja eficiența pentru consumatori, comercianți și bănci din alte țări ale lumii", precizează Diana Munteanu (foto), CEO Credics România.

Aceasta a subliniat că succesul Credics în România este datorat atât faptului că a lansat tehnologii noi și avansate, cât și deschiderii acestei piețe pentru noi modele și instrumente de plată.

Planurile Credics pentru 2011 pe plan local vizează dezvoltarea unei soluții de loialitate proprie sub forma unui concept unic pe piața românească. Aceasta vizează crearea unei alianțe care aduce împreună comercianți din diferite sectoare dar și bănci, pe poziții egale, într-un program de loialitate comun, oferit grupului reunit de consumatori.

În plus, Credics vede piața financiară din România drept una dinamică și cu un potențial uriaș datorită schimbărilor globale cum ar fi SEPA (Single European Payment Area), și a inițiativelor și evoluției noilor tehnologii și scheme de plată (cum ar fi plata securizată și EMV, creditul acordat de către comercianți, plata în rate, plata la un termen ulterior sau cardurile sub brand propriu). Pentru 2011 compania vizează, de asemenea, întărirea poziției pe piața de procesare a tranzacțiilor.

Pentru a susține dezvoltarea pe termen lung pe piața autohtonă, la începutul acestei luni, Credics a mutat sediul central al companiei într-o nouă locație, cu scopul de a optimiza operațiunile și procesele, dar și pentru o mai bună comunicare cu clienții și partenerii proprii.