.

Domeniile Viticole Tohani - a ales Socrate+ ERP pentru gestionarea vânzărilor, a stocurilor de materii prime și materii finite, pentru controlul eficient al încasărilor și plăților și al celorlalte procese pe care le implică activitatea de producere și distribuție a vinurilor.

În prezent, Socrate+ ERP permite celor de la „Domeniile Viticole Tohani" să-și eficientizeze aprovizionarea, comenzile si vânzările, astfel încât să crească gradul de satisfacție al celor aproape 300 de clienți și furnizori. „Cu soluția ERP de la BITSoftware, datele sunt disponibile în timp real pentru toată lumea, astfel că managementul companiei poate lua decizii în timp foarte scurt, pe baza unor informații coerente, răspunzând astfel rapid la modificările produse în mediul economic", precizează Mariana Mitrea, directorul financiar al „Domeniilor Viticole Tohani".

„Domeniile Viticole Tohani" utilizează în activitatea sa curentă pachetele Comercial, Financiar, Management și Administrativ oferite de Socrate+ ERP, la care se adaugă și soluția de salarizare Socrate Salarii. Pachetul Comercial, care include modulele Stocuri, Prețuri, Achiziții și Vânzări, permite gestionarea cu succes a relațiilor contractuale cu partenerii de afaceri (atât clienți cât și furnizori), adresându-se compartimentului comercial, departamentului de marketing și conducerii executive a companiei. De asemenea, optimizarea fluxului de trezorerie (cash-flow) și îmbunătățirea indicatorilor de performanță financiari ai companiei se realizează mai ușor cu ajutorul pachetului Financiar, ce conține modulele de Contabilitate, Trezorerie și Mijloace Fixe. Consolidarea multisocietate și multivalută, împreună cu flexibilitatea deosebită în organizarea elementelor de contabilitate reprezintă câteva din punctele forte ale pachetului.

Ținând cont de particularitățile și cerințele extreme ale „Domeniilor Viticole Tohani, specialiștii BITSoftware au efectuat o serie de adaptări specifice pe partea de raportare, pentru a putea permite urmărirea în timp real a vânzărilor pe categorii și game de produse, pe zone, pe regiuni și pe agenți și stabilirea sau modificarea strategiei de vânzare pe anumite segmente de produse sau zone. Aceasta cu atât mai mult cu cât conducerea companiei a ales să meargă pe o variantă de externalizare a serviciilor de distribuție către firme specializate. „Distribuția produselor noastre se face prin intermediul unor distribuitori zonali, supervizați de agenți de vânzare angajați ai companiei noastre. Iar pentru a avea un control real asupra a ceea ce se întâmplă cu produsele noastre după ce părăsesc poarta fabricii, verificăm zilnic vânzările pe fiecare client în parte, pe fiecare zonă, pe fiecare agent de vânzare, vânzările totale de la începutul fiecărei luni până la data curentă sau ce comenzi sunt în curs de livrare. Iar faptul că de când utilizăm Socrate+, informațiile sunt la zi este esențial, pentru că deciziile de vânzare și cele de achiziție de materie primă se fac bazându-se exclusiv pe datele furnizate de Socrate", precizează Mariana Mitrea.

Despre „Domeniile Viticole Tohani"

Domeniile Tohani, înființate în urmă cu peste 40 de ani, sunt amplasate pe locul celebrelor vii ale moșiei Principelui Nicolae al României, în inima podgoriei Dealu Mare, ocupând o suprafață de peste 1300 de hectare. De-a lungul timpului, Domeniile Tohani și-au câștigat renumele de „Patria vinului roșu", cucerind nenumărate medalii, atât pe plan intern cât și internațional.

Compania „Domeniile Viticole Tohani" a fost constituită în anul 2003 din nevoia de a duce mai departe reputația centrului viticol Tohani. În anul 2004, societatea construiește un combinat de vinifiacție și o linie de îmbuteliere cu tehnologie de ultimă oră, cu o valoare a investiției de aproximativ 3.000.000 de Euro. Producția de la Tohani se împarte în vin roșu și vin alb, în proporții relativ egale. „Domeniile Tohani" produce circa 8-10 tone de struguri la hectar, ceea ce înseamnă 3.500 de hectolitri de vin pe an, de pe linia de producție ieșind aproximativ 5.000-6.000 de litri pe oră. Din totalul producției de la Tohani, aproximativ 20% merge la export, pe piețe precum Suedia, Germania, Spania, Italia și Statele Unite. Ultimele piețe externe pe care Domeniile Viticole Tohani a pătruns sunt China și Polonia (unde au fost înființate firme mixte prin care se vor vinde vinurile românești sub marca Tohani).

Principalele mărci de vinuri din portofoliul Domeniile Viticole Tohani sunt Feteasca Neagră, Princiar, Negru de Tohani și Sânge de Taur.