.

Serviciul MyAccount de la Connex se bazează pe o platformă Amdocs, iar plățile sunt procesate printr-un sistem oferit de Banca Ion Țiriac.

După ce pe 28 iunie 2005 anunța că a atins pragul de 10.000 de utilizatori ai serviciului de mobile banking myBanking oferit în parteneriat cu Raiffeisen Bank, de la 1 septembrie Connex a introdus pe site-ul său, la www.connex.ro/myaccount, plata online a serviciilor de telefonie și date - inclusiv achiziționarea de noi servicii - și facilități de gestionare online a acestora, inclusiv factura detaliată. Serviciul este valabil atât pentru abonați ca și pentru utilizatori de cartele preplătite. În cazul companiilor, înregistrarea angajaților se face de către un administrator desemnat din companie. Suportul de Internet banking pentru MyAccount este asigurat de Banca Ion Țiriac. Serviciul este complet integrat în sistemul de facturare al Connex și se bazează pe o platformă de la Amdocs, achiziționată în noiembrie 2002.
Servicii similare, dar fără facilitatea de plată online, au fost lansate de Zapp, cu eCare, în martie anul acesta, în timp ce Orange oferă un serviciu SelfCare direct pe telefonul mobil pentru persoane fizice din iulie 2004 și din aprilie 2003 o suită de 3 servicii destinate gestiunii online a traficului mobil pentru clienții de business, toate bazate pe o platformă de la Netonomy achiziționată de Orange în ianuarie 2003.

Tot vara aceasta, pe 3 august, Connex a anunțat reluarea parteneriatului cu BRD Groupe Societe Generale, în urma căruia facturile Connex se pot plăti prin rețeaua BRD în varii moduri - prin direct debit, telefon, ATM-uri, la ghișeele unităților BRD sau la terminalele electronice de plată (POS) instalate la comercianți (deocamdată cele de la farmaciile Sensiblu și Dona).

KPMG certifică securitatea administrării informațiilor la Connex
Connex a devenit pe 26 iulie prima companie din România certificată în standardul internațional de securitate a informației British Standard 7799 (BS7799/ ISO 17799:2) - un cod de bune practici și specificații menit să protejeze informațiile din organizații de potențiale amenințări și folosit la nivel internațional ca referință în managementul securității informației.

'Această certificare este o recunoaștere a faptului că procesele și procedurile interne utilizate în compania noastră sunt în conformitate cu cerințele internaționale. Ne bucurăm să fim prima companie din România certificată în BS7799, mai ales că acest standard urmează să fie adoptat în curând la nivel național', a spus Irina Mitrea, Director de Arhitectura Tehnologiei și Securitatea Informației la Connex. Certificarea în BS7799 a Connex a fost realizată de KPMG din Marea Britanie.