.

Noua companie va purta numele de GECAD ePayment.

GECAD ePayment, integrator de soluții pentru comerț electronic, a anunțat joi fuzionarea cu GECAD Cvantage, companie-soră din cadrul Grupului GECAD specializată în furnizarea de servicii de tip call center.

În urma acestui proces, soluțiile de plăți online și eCommerce oferite de GECAD ePayment vor căpăta un plus de valoare, compania fiind acum capabilă să ofere suport clienți 24 de ore din 24 atât pentru comercianții cu magazine online cât și pentru utilizatorii care fac achiziții pe Internet. Proiectele Cvantage vor continua să primească întregul sprijin al companiei, termenele contractuale ramânând neschimbate.

'žDecizia a fost luată pe baza strategiilor de dezvoltare ale celor două entități, GECAD ePayment urmărind întregirea ofertei sale prin adăugarea de servicii de tip call center pentru suport clienți iar firma GECAD Cvantage intenționând ca din acest an să se concentreze exclusiv pe servicii de call center în domeniile IT și bancar. Sinergia dintre cele două echipe a condus firesc la fuzionarea lor', explică Radu Georgescu, președinte al Grupului GECAD.

Poziția de Chief Executive Officer (CEO) va fi preluată de Carmen Sebe, până astăzi CEO la echipa Cvantage. Cristian Badea, CEO al GECAD ePayment în momentul fuziunii, devine Chief Information Officer (CIO) în cadrul noii companii.

Carmen Sebe preia o firmă cu o poziție puternică pe piață: 'Estimăm că GECAD ePayment a depășit o cotă de 70% din piața locală a soluțiilor de plăți online. Avem o soluție tehnică de excepție; prioritatea noastră acum este să oferim clienților servicii complete, cu valoare adăugată, și să consolidăm această cifră.

Extinderea pe piața internațională este de asemenea unul din obiectivele strategice ale firmei. Serviciul de suport clienți 24 de ore din 24 este esențial pentru domeniul căruia ne adresăm iar faptul că fuzionarea se face cu o companie ce are o experiență valoroasă în proiecte multinaționale de anvergură va contribui cu siguranță la succesul ePayment în noua formulă.' a declarat Carmen Sebe.

Compania GECAD ePayment operează și pe piața internațională, oferind sub brandul Avangate soluții de tip eCommerce pentru producătorii de software.

GECAD ePayment (www.epayment.ro) este integrator de soluții pentru comerț electronic, lider pe piața românească de sisteme de plăți online. ePayment este o soluție pentru magazine virtuale având ca scop principal realizarea unui sistem simplu și sigur de plăți pe Internet atât pentru comercianți cât și pentru cumpărători. Soluția a fost lansată pe piață în iulie 2004, având un impact direct și semnificativ asupra întregului comerț electronic românesc. La sistemul ePayment au aderat peste 300 de comercianți web. În prezent ePayment procesează comenzi cu plata prin card bancar (VISA, MasterCard, Diners, JCB, AMEX), transfer bancar, plata la livrare, microplăți (SMS și DTMF) și BRD-Mobilis, fiind singura soluție completă pentru e-commerce de pe piața românească. De asemenea, ePayment este certificată 3DSecure și VeriSign. Oferta ePayment include și servicii de audit de funcționalitate pentru magazine virtuale, testarea magazinelor cu utilizatori reali, construirea de prototipuri de magazine electronice. Pe piața internațională compania oferă sub brandul Avangate soluții de tip eCommerce pentru producătorii de software. GECAD ePayment este membră a grupului GECAD.

Grupul GECAD (www.gecad.com) a fost înființat în 1992 iar, după 12 ani de dezvoltare continuă și vânzarea tehnolologiei sale antivirus companiei Microsoft în 2003, s-a transformat într-un grup high-tech cu puternice valențe inovative. Grupul GECAD desfășoară acum operațiuni, prin intermediul companiilor din cadrul său, în domenii precum mail servere, soluții eCommerce, servicii de tip call center, servicii de securitate IT, dar și incubarea de afaceri high-tech și dezvoltarea de noi tehnologii software.