.

Începând cu această lună, clienții NextGen Communications își pot plăti facturile și prin rețeaua PayPoint, în una din cele 6.000 de locații - indiferent de orașul de reședință. Până la acest moment, facturile NextGen se puteau achita în cele 60 de magazine NextGen, 61 de magazine Romtelecom, cât și prin intermediul sistemului bancar.

Serviciul este disponibil tuturor clienților NextGen Communications, fără costuri suplimentare, în magazinele de proximitate ce poartă însemnele PayPoint. În aceste locații, comerciantul se va ocupa în întregime de efectuarea tranzacției, de la scanarea codului de bare de pe factură (sau de pe o copie a acesteia), până la încasarea în numerar a banilor de la consumator și emiterea unei chitanțe de confirmare a plății.

Semnarea noului parteneriat pentru colectare plăți dintre NextGen si PayPoint, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail, răspunde nevoilor clienților NextGen de a beneficia de noi metode moderne de plată a facturii.

Serviciile PayPoint constituie o modalitate simplă, sigură, convenabilă și rapidă de plată a facturilor, concomitent cu efectuarea cumpărăturilor zilnice. Consumatorii pot găsi cele mai apropiate magazine PayPoint pe site-ul companiei, www.paypoint.com/romania sau pe www.next-gen.ro.