.

Luna aceasta, serviciul G-ticket a împlinit 3 ani de la lansarea de către Germanos Telecom România, care a devenit astfel unul dintre cele mai mari lanțuri de puncte de vânzare de bilete din România. Prin biletele la marile spectacole pe care le-a oferit în cele aproximativ 250 de magazine din toată țara, Germanos a facilitat accesul la evenimente locuitorilor din peste 100 de orașe, de la reședințe de județ până la orașe de 50.000 de locuitori.

În cei trei ani, din mai 2008, serviciul G-ticket, lansat în parteneriat cu Eventim, a permis achiziționarea unui număr de peste 100.000 de bilete la concerte și evenimente culturale sau sportive din România.

„Concerte ale AC\DC, Aerosmith, Guns’s N Roses, Ozzy Osbourne sau Ștefan Bănică, au electrizat publicul din România în acești trei ani și ne bucurăm că am putut astfel aduce fanii mai aproape de idolii lor. Lansarea G-Ticket a contribuit totodată semnificativ la creșterea traficului în magazinele Germanos, ceea ce a sporit vânzările produselor din cadrul magazinelor: telefoane, accesorii, alte electronice", precizează Alexandru Munteanu (foto), Sales Operations Senior Manager, Germanos Telecom România.

De cealaltă parte, Eventim – cel mai important jucător european de pe piața de ticketing a spectacolelor live și entertainment – recunoaște avantajele parteneriatului încheiat cu Germanos: „Prin rețeaua de magazine de care dispune la nivel național, Germanos s-a dovedit a fi un partener strategic, în vederea atingerii celui mai important obiectiv al nostru: de a oferi servicii de cea mai bună calitate pentru publicul larg și de a deveni lideri pe piața internă de ticketing", precizează Andras Kovacs, Managing Partner Eventim România.

Serviciul G-ticket este o componentă importantă a business-ului global Germanos, în care compania a investit și investește în permanență.