.

Kaspersky Lab a lansat la nivel internațional, în parteneriat cu Scuderia Ferrari, ediția specială a suitei Kaspersky Internet Security, care include și Ferrari Virtual Academy, un simulator video pentru cursele de Formula 1. Evenimentul a avut loc pe 25 martie, odată cu deschiderea noului sezon de Formula 1. „Ferrari este simbolul vitezei, fiabilității și al performanței de înaltă clasă", precizează Eugene Kaspersky, CEO și co-fondator Kaspersky Lab. „Inspirat de Ferrari, produsul nostru oferă utilizatorilor o mică parte din valoarea acestor calități, atunci când își folosesc computerele pentru a naviga pe Internet", completează Kaspersky.

Produsul a fost creat pentru fanii Ferrari și pentru utilizatorii de pretutindeni care își doresc o suită de securitate rapidă și diferită. Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition are toate funcționalitățile soluției Kaspersky Internet Security 2011, cel mai popular produs al companiei.

Noua soluție oferă un mediu de lucru digital curat, sigur și fără amenințări sau intruziuni nedorite, fiind simplu de folosit și configurat. Datorită tehnologiilor superioare de sub „capotă", suita de securitate oferă niveluri ridicate de protecție, având un impact redus asupra resurselor de sistem.

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition are o interfață grafică ce combină culorile verde și roșu ale celor două companii, precum și un Windows Desktop Gadget personalizat după un monopost Ferrari. Mai mult decât atât, fanii jocurilor video vor avea posibilitatea de a-și testa abilitățile de piloți de Formula 1 cu ajutorul simulatorului Ferrari Virtual Academy, inclus pe discul de instalare a noii suite de securitate.

Colaborarea dintre Kaspersky Lab și Ferrari a început în 2010, când a încheiat un acord de sponsorizare cu echipa Ferrari AF Corse pentru Campionatul de la Le Mans. După această experiență, Kaspersky Lab a decis în luna noiembrie 2010 să extindă parteneriatul cu Ferrari și la nivel de Formula 1, semnând un acord pe doi ani. Ca urmare a acestei colaborări, logo-ul companiei va putea fi observat pe mașinile celebrei echipe pe toată durata contractului. Prin implicarea în Formula 1, Kaspersky Lab își definitivează strategia de creștere a profilului brand-ului la o scară globală.