.

Din 12 aprilie Romtelecom este primul operator de comunicații de pe piața locală care deține în portofoliul său un mall online ce oferă o gamă largă de produse, de la electronice și produse IT, la echipamente pentru casă și grădină sau articole sportive și de lifestyle, aparținând unor branduri internaționale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piața românească. „Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Romtelecom este o companie în continuă expansiune și identificare de noi modele de business sau că suntem tot mai prezenți în zona de conținut online. Prin clickshop.ro, vrem în primul rând să răspundem așteptărilor oamenilor tineri, activi, obișnuiți să își gestioneze cât mai eficient timpul și care atunci când au nevoie de anumite lucruri, de cele mai multe ori diferite, vor să le aibă la îndemână, într-un singur loc, să fie de calitate și să aibă prețuri accesibile", precizează Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie și comercial rezidențial.

Clickshop este o platformă online administrată de Romtelecom și dezvoltată de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar, aparținând grupului german. La distanță de un singur click, Clickshop, mall-ul online Romtelecom, le oferă românilor posibilitatea de a achiziționa produse de ultimă generație, la prețuri competitive și standarde ridicate de calitate, livrate direct din Germania. Platforma răspunde tuturor standardelor de securitate și reprezintă o soluție online dovedită, cu o experiență de 6 ani în zona de comerț online.

Toate produsele vor avea manuale de utilizare și în format electronic, care pot fi descărcate direct de pe site, oferind astfel o experiență 100% online. Transportul produselor achiziționate este gratuit pentru orice comandă de peste 300 de RON.

Clickshop va pune la dispoziția utilizatorilor un call center specializat, 021.9262 (număr cu tarif normal în rețeaua Romtelecom, disponibil de luni până sâmbătă, în intervalul orar 08:00-22:00 și duminca, între 10:00-15:00), unde clienții vor primi toate informațiile de care au nevoie, de la produse, la condiții de livrare și plată. De asemenea, pe site vor exista secțiuni dedicate pentru consultanță la achiziționarea unui produs, precum și un glosar de termeni tehnici care să îi ajute pe potențialii cumpărători să aleagă mai ușor produsele pe care și le doresc.