.

Magazinele online care vor efectua prima tranzacție cu cardul în perioada 27 iunie – 15 septembrie pe platforma mobilPay, beneficiază de 0% comision pentru următoarele 3 luni de la procesarea primei plăți. Peste 150 de magazine online sunt așteptate să se înregistreze pe platforma mobilPay în acestă perioadă.

"Dorim sa dăm un nou impuls adopției plăților electronice în România. Orice firmă, indiferent de aria de activitate va avea ocazia să implementeze cu zero costuri plata cu cardul. În același timp, vom oferi tot suportul necesar pentru partenerii care nu au capabilități tehnice, dar care doresc să facă pasul spre această modalitate de comerț eficientă, elegantă, dar mai ales sigură atât pentru comercianți, cât și pentru cumpărători", precizează Antonio Eram (foto), CEO Netopia Sistem, operatorul serviciului mobilPay.

Campania promoțională se adresează atât magazinelor online deja înregistrate pe platforma mobilPay, dar care nu au efectuat nicio tranzacție până în prezent, cât și comercianților noi.

De la efectuarea primei plăți pe platforma mobilPay, comercianții beneficiază timp de trei luni de 0% comision, iar după expirarea perioadei de gratuitate, aceștia vor putea în continuare procesa plățile la cel mai avantajos comision din piață existent la ora actuală, care pleacă de la 2,3% + 0.1 euro pentru fiecare tranzacție, indiferent de volumul acestora.

La sfârșitul celor trei luni de campanie, reprezentatul Netopia apreciază că peste 150 de magazine online noi se vor înregistra pe platforma mobilPay, iar alte 50 de magazine înregistrate deja, vor procesa prima plată online cu cardul.

"Este deja a doua campanie promoțională de acest gen pe care o desfășurăm în ultimul an. La prima ediția încheiată în iarnă, aproximativ 200 de magazine online au optat pentru plata online cu cardul prin serviciul mobilPay", precizează Antonio Eram.

Link to pay, cea mai nouă funcționalitate de plată a mobilPay

Odată cu această campanie promoțională, mobilPay va lansa și aplicația Link to pay, cea mai nouă modalitate simplificată de plată din portofoliul companiei. Concret, fiecare comerciant va putea să își definească un produs/serviciu în platformă, primind pentru el un link către un formular de plată.

Comercianții pot integra acest link în cadrul mesajelor de vânzări sau îl pot trimite prin e-mail, Messenger ori Facebook potențialilor clienți, fără a mai necesita implementare tehnică și fără alte costuri suplimentare.

Potrivit reprezentantilor Netopia Sistem, noua aplicație se adresează tuturor comercianților înregistrați pe platforma mobilPay, cu precădere agențiilor de turism, organizatorilor de evenimente sau celor care oferă cursuri sau abonamente de orice fel.

mobilPay este unul dintre cei mai importanți procesatori, cu o cotă de piață estimată pentru acest an la 40%, corespunzătoare unui număr de 1,5 milioane de tranzacții.