.

Soluția îmbunătățită Hosted Contact Center și funcțiile pentru marketingul companiilor oferă noi valori pentru business și eficientizarea costurilor fără a depinde de parteneri. Demonstrând angajamentul continuu al companiei Oracle de a inova, Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack introduce funcționalități de top în domeniu pentru call center-e găzduite și marketingul companiilor, concepute pentru a crește veniturile și productivitatea, a reduce costurile și a îmbunătăți experiența clienților. „Lansarea Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack cu! Hosted Contact Center și Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 anunță o nouă oportunitate pentru companii de a reduce costurile și dependența de parteneri externi pentru facilități și servicii individuale", precizează Anthony Lye (foto), SVP of Oracle CRM. „Oracle CRM On Demand Release 19 este încă un exemplu al modului cum compania Oracle concretizează viziunea noastră de a inova și a îmbunătăți valoarea de business în întreaga organizație cu cel mai redus cost de deținere."

Spre deosebire de alte soluții din domeniu, Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack le oferă companiilor o soluție găzduită de Contact Center și funcții importante pentru marketingul companiilor, fărÄ¡ a fi nevoie să se bazeze pe parteneri externi sau alți furnizori.

Îmbunătățirile de performanță și scalabilitate din cadrul Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack extind Oracle CRM On Demand cu procesare mai rapidă și fiabilitate.

Prin intermediul soluției găzduite de Contact Center, soluš iile existente care cuprind sisteme de comunicații prin voce, mesaje vocale, e-mail și prin sisteme vocale interactive de preluare a apelurilor și cele de distribuire automată a apelurilor sunt îmbunătățite prin chat, navigare în tandem, biblioteci de răspunsuri, conferințe multi-participanți, răspunsuri sugerate la e-mailuri și o interfață pentru integrarea cu hardware și software pentru telefonie de la terțe părți.

Contact Center-ul găzduit creează un moment dinamic pentru agenții de vânzări și service să ofere rapid și eficient răspunsuri la întrebările clienților, în cadrul aceluiași sistem și fără investiții suplimentare.

Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 este inclus în Oracle CRM On Demand Release 19 Innovation Pack, oferind funcții noi care îmbunătățesc experiența de utilizare și oferă flexibilitate mai mare în implementare.

Pentru a mări și mai mult eficiența echipei de marketing, Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 simplifică pentru profesioniștii de marketing procesul de cre! are și gestiune a campaniilor, a site-urilor web și a tuturor documentelor la care are acces clientul.

Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 include o gestiune îmbunătățită a listelor, care creează segmente puternic particularizate în așa fel încât clientului adecvat să îi fie prezentat conținutul potrivit, dar și funcții de gestiune a rolurilor care permit marketer-ilor să adapteze Oracle CRM On Demand la procese de business unice și să se adreseze individual, fiecărui utilizator.

Noile opțiuni de implementare din Oracle CRM On Demand Marketing Release 5.4 le permit companiilor să implementeze cu ușurință instanțe fie la nivel de departament, fie la nivel global, creând oportunitatea de a extinde în timp folosirea, minimizând în același timp costurile.

„Prin intermediul Oracle CRM On Demand Marketing, avem acum o soluție unificată pentru a consolida procesele noastre de vânzări și marketing", precizează Allan Murphy Bruun at Ambu. „Sistemul a îmbunătățit semnificativ productivitatea marketingului nostru și a oferit noi funcționalități pentru a demonstra eficiența investiției. Am observat o creștere de 20% a calității direcționării în decurs de patru săptămâni de la implementarea soluției".