.

Reducerea afacerilor pe segmentul cartelelor de telefonie a dus la diminuarea veniturile operatorului de plăți cash și online PayPoint România, parte a grupului britanic PayPoint, cu 27% în perioada aprilie-septembrie, la 9,56 milioane lire sterline. PayPoint România a închis în această perioadă 1.600 de terminale destinate exclusiv încărcării cartelelor de telefonie mobilă și a deschis 1.800 de puncte de plată. Reducerea tranzacțiilor de încărcare a cartelelor de telefonie mobilă prin terminalele PayPoint, ce a determinat scăderea veniturilor, a fost, însă, compensată prin creșterea plăților de facturi și reducerile, ce a adus subsidiara din România în grafic pentru trecerea pe profitabilitate. Numărul tranzacțiilor de plată a facturilor procesate de PayPoint România a crescut la cinci milioane în perioada analizată, față de numai 1,8 milioane în aceeași perioadă din 2009. La sfârșitul lunii septembrie 2010, compania avea în România o rețea de peste 5.000 de puncte de plată, cu circa 200 mai multe decât la 31 martie. Totodată, PayPoint și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea a patru noi contracte pentru colectare plăți facturi în decursul primei jumătăți a acestui an financiar.