.

PayUp, o marcă multinațională de servicii electronice și-a lansat pe 1 iulie operațiunile pe piața din România, ca parte a strategiei sale de extindere pe noile piețe ale Uniunii Europene. PayUp România va furniza servicii de plată pentru companiile naționale și regionale emitente de facturi (cum ar fi companiile de utilități, furnizorii de telefonie și alte companii importante de servicii), precum și servicii pentru utilizatorii finali și consumatori.

„Ne face o deosebită plăcere să anunțăm că, începând de astăzi, pe piața din România se lansează un nou standard de plată electronică. Dorim să oferim o metodă simplă care să elimine nenumăratele griji constante legate de plata facturilor. Planurile noastre includ dezvoltarea a 6.000 de puncte de prezență până la finalul anului 2009, și o investiție de 6 milioane de euro în procese de dezvoltare și implementare de noi servicii," a spus Luis Janeiro, CEO PayUp Group.

Piața din România este una dintre cele mai rapide și mai dinamice din Uniunea Europeană, care adoptă cele mai noi curente și tehnologii chiar mai repede decât alte țări care au făcut obiectul analizei PayUp. Conform studiului efectuat de PayUp, în România, aproape 40% dintre utilizatorii de servicii pre-plătite folosesc reîncărcarea electronică a creditului, iar piața este foarte dinamică și în plină creștere. Cifrele arată că utilizatorii își reîncarcă electronic contul pre-pay în supermarket-uri - 32%, la reprezentanțele companiilor de telefonie mobilă - 31%, în magazine universale - 30% și în hipermarket-uri - 27%.

Plata electronică a facturilor din România este, de asemenea, o piață importantă de explorat, fiind evaluată anual la 5,8 miliarde de euro și 180 de milioane de facturi emise.

PayUp România este pregătită să proceseze tranzacții electronice de reîncărcare pentru cartele preplătite de telefonie mobilă, platforma informatică fiind deja operațională și contractele cu operatorii de telefonie mobilă fiind deja semnate.

„Suntem deja în negocieri cu alte companii importante din România pentru distribuția de credit (airtime) și plata facturilor, și intenționăm să punem la punct parteneriate cu bănci, pentru a putea furniza servicii financiare inovatoare și la costuri reduse retailerilor," a adăugat Luis Janeiro.

Extinderea PayUp România va fi susținută de dezvoltarea unei rețele naționale de agenți retail, care să aducă acest serviciu cât mai aproape de consumatori și să asigure reducerea costurilor operaționale pentru companiile de utilități și servicii. În prima fază, PayUp vizează cele mai importante orașe din toate regiunile țării: București, Craiova, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța, Oradea, Pitești, Bacău, Galați și Brasov, și intenționează ca, în cel mai scurt timp, să îsi ofere serviciile tuturor clienților din România.

PayUp este o companie multinațională ce furnizează servicii de plată pentru companiile naționale și regionale emitente de facturi (cum ar fi companiile de utilități, furnizorii de telefonie și alte companii importante de servicii), precum și servicii pentru utilizatorii finali și consumatori. PayUp oferă un serviciu de tipul „One-Stop-Shop". Cu sediul în Olanda, la Amsterdam, PayUp s-a înființat în naul 2007, și în mai puțin de un an a deschis reprezentanțe în 5 țări – Polonia, Serbia, Peninsula Iberică (Spania și Portugalia) și România.