.

Asociația Romană a Magazinelor Online "ARMO" a atras, la numai două săptămâni din momentul lansării oficiale, peste 100 de cereri de aderare, fiind recunoscută ca asociație reprezentativă pentru mediul de comerț online din România.

"Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerț online din România pentru o maturizare și profesionalizare a acestui tip de activitate, și, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin Asociația Romană a Magazinelor Online ARMO este apreciată de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivită și reprezentativă structură asociativă pentru întreaga industrie de comerț online românesc", precizează Marius Ghenea, președintele Asociației Române a Magazinelor Online.

În continuare, Consiliul Director al asociației va audita în etape magazinele online solicitante, pentru a stabili dacă acestea operează în conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comerțul Online din România pentru anul 2010.

"Acest audit va evidenția și neconformitățile care pot fi remediate de magazinele online solicitante, situație în care ele pot fi acceptate ca membri ARMO cu drepturi depline, dar cu obligația de a intra în conformitate în termen de maxim 3 luni de la aderare. Din acest motiv, estimăm că aderarea următorilor membri (pe lângă cele 21 de magazine online fondatoare), va avea loc în maxim 3 luni", precizează Radu Apostolescu, vicepreședinte ARMO, director de marketing eMAG.ro.

În plus, ARMO își propune să îmbunătățească continuu Codul de Bune Practici, astfel încât și alte prevederi să fie incluse treptat: de exemplu, o declarație de principii cu privire la mesajele nesolicitate (spam), o declarație cu privire la protecția datelor personale ale vizitatorilor și clienților, ca și cu privire la refuzul comercializării de către membrii ARMO a oricăror produse contrafăcute.

Asociația Romană a Magazinelor Online "ARMO" are ca obiectiv principal susținerea dezvoltării comerțului online în România, ca metoda cea mai modernă și mai eficientă de comerț retail, sigură și ce oferă avantaje și beneficii clare consumatorilor, prin comparație cu metodele de comerț tradiționale. Prin Codul de Bune Practici pentru Magazinele Online din România ARMO și programul de atestare a magazinelor online conform cu acesta ARMO militează pentru profesionalizarea și stabilirea unei conduite etice în industria de comerț online.

Pot deveni membri ai Asociației Române a Magazinelor Online orice alte persoane juridice care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației orice persoane fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director. Mai multe detalii despre condițiile de înscriere și informații de presă, pot fi găsite la www.armo.ro.

Membrii fondatori ARMO sunt cele mai importante magazine online din România, după cifra de afaceri: www.123flori.ro, www.azerty.ro, www.cel.ro, www.comenzipc.ro, www.emag.ro, www.electrofun.ro, www.evomag.ro, www.floriinconstanta.ro, www.fungift.ro, www.magazinultau.ro, www.marketonline.ro, www.mediadot.ro, www.modes.ro, www.pcfun.ro, www.pcgarage.ro, www.pro.ro, www.oktal.ro, www.sevensins.ro, www.shopit.ro, www.toyfun.ro, www.watchshop.ro.