.

Grupul France Telecom-Orange a anuntat rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru al anului 2010, valabile la data de 31 decembrie. In ultimul trimestru din 2010, Orange a inregistrat un venit total de peste 243 milioane de euro, astfel incat veniturile totale in anul 2010 au ajuns la 973 milioane de euro. Comparativ cu trimestrul anterior, evolutia anuala s-a imbunatatit cu 4,2 puncte procentuale, ajungand la o diminuare de 4,5% si evidentiind trendul de revenire si stabilizare al veniturilor.

"In 2010 am facut progrese importante. Am reusit sa stabilizam ritmul de scadere care a incetinit, atat de la an la an, cat si de la trimestru la trimestru. Cota valorica de piata a crescut in comparatie cu anul anterior. In anul 2010 am luat mai multe masuri de eficientizare si perfectionare (francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfectionare pentru forta de vanzari, programe de imbunatatire a experientei clientilor), ale caror efecte se vor vedea pe termen lung si care ne vor ajuta sa indeplinim obiectivele strategice pentru urmatorii cinci ani", precizeaza Thierry Millet (foto), CEO Orange Romania.

La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienti, reusind sa atraga peste 60 de mii de noi clienti, in trimestrul patru. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, baza a scazut cu 5%, in principal din cauza evolutiei segmentului PrePay. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro.

„Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze. Baza de clienti a inregistrat cresteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei", precizeaza Thierry Millet.