.

Romexterra Bank a câștigat premiul pentru cel mai promițător serviciu de Internet banking lansat în 2004, acordat soluției TerraBanking de către revista e-Finance la finalul conferinței 'žConvergența sectoarelor IT&C și financiar-bancar" din 31 mai 2005. Lansat în noiembrie 2004, serviciul dă seama de 20,41% din valoarea totala a tranzactiilor efectuate de clienții băncii.

'Având în vedere continua dezvoltare a soluțiilor de Internet Banking, am fost fericiți să aflăm de inițierea unor premii care să răsplătească cele mai bune soluții de pe piață din acest domeniu. Câștigarea premiului pentru cel mai promițător serviciu de Internet banking lansat în 2004 a fost o onoare pentru noi, mai ales dacă ne gândim că soluția TerraBanking a fost lansată în noiembrie 2004 și creată în totalitate de specialiștii noștri.' a declarat Dorel Vlad, Șef Serviciu, Directia IT si Comunicatii Romexterra Bank.

În competiția pentru premiul e-Finance au intrat 13 bănci importante. Evaluarea s-a făcut pe seama unor criterii strict obiective (serviciile oferite, gradul de securizare, costurile și avantajele clientilor, volumul mediu tranzacționat, numărul de utilizatori) cuprinse într-o grilă care a fost transmisă băncilor care au funcțional un serviciu de Internet-Banking.

In cursul anului 2005, banca a lansat si serviciul de mobile banking, numit TerraM, ce permite efectuarea de operațiuni bancare curente direct de pe telefonul mobil: informatii despre conturi, situatia depozitelor, situatia creditelor, miniextrase de cont, informatii financiare, schimburi valutare, plata facturilor Connex, Zapp, Romtelecom, ordine de plata catre beneficiari predefiniti, administrare depozite, transferuri intre conturile proprii. Serviciul de mobile banking este disponibil prin serviciul WAP furnizat de toti operatorii de telefonie mobila din Romania.