.

Dorel VLAD (foto, stânga), Director Adjunct Direcția IT&C, Romexterra Bank, a primit premiul "Serviciul m-banking al anului 2005" la Gala Premiilor COMUNIC@ȚII Mobile 2005 pentru soluția de mobile banking TerraM de la Romexterra Bank

Clienții pot accesa serviciile de eBanking Romexterra Bank prin orice mijloc de acces la internet (PC, laptop, telefon mobil, PDA, SmartPhone). Toți posesorii de telefon mobil cu acces WAP pot beneficia gratuit de serviciile publice de Mobile Banking la adresa wap.romexterra.ro.

Soluția Mobile Banking - TerraM a fost concepută ca o extensie a produsului de Internet Banking '“ Terra Banking, dar are capacitatea de a fi utilizată și independent de acest serviciu. Avantajele majore sunt însă vizibile celor care utilizează ambele produse de eBanking deoarece aproape toate operațiunile sunt disponibile prin ambele servicii. Sunt vizibile aceleași plăți, sunt aceiași utilizatori, sunt aceleași drepturi de acces, aceleași limite de competență acordate utilizatorilor. Soluțiile sunt un tot unitar, iar deviza noastră 'ž1+1=1' arată chiar acest lucru.

Principalele obiective care au stat la baza realizării soluțiilor de Internet Banking și Mobile Banking au fost cerințele utilizatorului final.

Principalele avantaje ale serviciului TerraM sunt: o gamă completă de servicii bancare, tranzacțiile sunt efectuate în timp real, nu necesită un abonament lunar de utilizare, este accesibil atât persoanelor fizice cât și celor juridice, are o interfață prietenoasă, iar utilizatorul poate folosi serviciul în condiții de maximă securitate prin orice operator de telefonie mobilă.

Prin serviciile oferite și accesibilitatea sa, TerraM este cel mai complet serviciu de mobile banking existent în acest moment în România.

Romexterra Bank extinde în mod continuu gama de servicii  oferite, prin soluțiile sale de eBanking astfel încât, în viitorul apropiat, prin intermediul TerraM și TerraBanking, clienții vor putea efectua și tranzacții bursiere sau cumpărături online.

Serviciile oferite de TerraM sunt publice și private. Serviciile publice oferite sunt: informații financiare, date de contact sucursale, locațiile ATM-urilor, ofertele de produse bancare. Acestea se adresează tuturor deținătorilor de telefoane mobile și pot fi accesate indiferent dacă utilizatorul este sau nu client Romexterra Bank.

Serviciile private se adresează clienților băncii și includ solduri și miniextrase de cont, informații despre depozite sau credite, efectuarea de constituiri și desființări de depozite, transferuri între conturile proprii, transferuri inter și intrabancare, plăți de facturi de telefonie mobilă sau fixă, alte plăți de utilități și schimburi valutare.