.

Revista COMUNIC@ȚII Mobile a acordat Premiul SERVICIUL DE MOBILE BANKING AL ANULUI 2006 serviciului myBanking de la Raiffeisen Bank, pentru creșterea spectaculoasă, de aproximativ 50%, a numărului de clienți în primele 10 luni ale anului 2006.

Lansat în vara lui 2003 pentru clienții Connex, serviciul este disponibil din septembrie 2006 și pentru clienții Orange, astfel încât aproximativ 90% din utilizatorii de telefonie mobilă din România au în prezent acces la acest serviciu.
"Ne onorează acest premiu, mai ales că este a doua oară când îl câștigăm și încununează eforturile noastre de a oferi un banking mai mobil. Semn că Raiffeisen își păstrează trendul de a fi banca cea mai inovatoare de pe piața românească", a declarat George Ivan, Product Coordinator, Remote Banking Department, la Raiffeisen Bank.
În prezent, peste 30.000 de clienți folosesc serviciul myBanking și efectuează tranzacții de peste 1,6 milioane de euro în fiecare lună.
MyBanking permite efectuarea de operațiuni bancare (intra și inter-bancare, plata facturii Orange sau Vodofane, reîncărcarea cartelelor, plata de facturi de utilități, leasing, credite, asigurări) sau obținerea de informații financiare (sold de cont si extrase, ATM în zonă, bancă în zonă) direct de pe telefonul mobil.
Pentru a beneficia de myBanking clienții Raiffeisen Bank care sunt abonați Orange sau Vodafone trebuie să încheie un contract cu banca și să aibă o cartelă SIM Smart (pe care se găsește aplicația de mobile banking).
Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/lună pentru persoane fizice și 1 euro/ lună pentru persoane juridice.