.

TransFonD si Raiffeisen Bank au lansat serviciul de facturare electronica pentru companii, e-Factur@. Emiterea, arhivarea si transmiterea facturilor se face exclusiv electronic. Toate operatiunile sunt mai rapide, iar costurile suportate de clienti sunt mai mici. „Raiffeisen Bank promoveaza tendintele inovative din mediul electronic, oferind clientilor sai, in parteneriat cu TransFonD, serviciul de facturare electronica - e-Factur@. Adresat persoanelor juridice rezidente si nerezidente, serviciul asigura managementul intregului ciclu de viata al facturii, incluzand optiuni de emitere, livrare catre platitor si arhivare. Beneficiile se extind atat la emitentul de facturi in sensul reducerii de costuri si accelerarii fluxurilor de numerar cat si catre destinatarul acestora, accesul facil la informatii fiind asigurat prin intermediul unei platforme online securizate. Ultimul pas care inchide ciclul de emitere si transmitere, este plata facturii, operatiune ce poate fi efectuata prin multiplele canale electronice puse la dispozitie clientilor de catre Banca: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata prin Direct Debit", precizeaza Florentina Stilu, directorul Directiei Cash Management din Raiffeisen Bank.

Serviciul e-Factur@ functioneaza ca o aplicatie securizata la care se pot conecta atat emitentii cat si destinatarii facturilor. Intrucat documentele arhivate electronic au aceeasi valoarea juridica a echivalentului lor pe hartie, nu este necesara tiparirea lor – ceea ce inseamna economie de hartie, de timp si de spatiu. Aplicatia este administrata in totalitate de TransFonD, care asigura securitatea deplina a datelor si buna functionare a serviciului.

"Incheierea parteneriatului cu Raiffeisen Bank extinde gama de servicii pe care TransFonD o pune la dispozitia acestei banci. La nivel european, serviciile de facturare electronica oferite de banci vin in completarea portofoliului destinat clientilor corporate dintr-un lant extins ce cuprinde achizitii-facturare-plata-reconciliere. Intr-o piata dinamica, decizia de a sustine sistemul financiar bancar din Romania pentru relatii mai stranse cu clientii este motorul de dezvoltare al noilor servicii oferite de compania noastra. e-Factur@ pune de asemenea bazele dezvoltarii facilitatii de reconciliere a facturilor emise cu platile incasate in cadrul fiecarei organizatii, facand parte din serviciile cu valoare adaugata legate de plati din cadrul SEPA.", precizeaza Razvan Faer, seful Departamentului Strategie si Marketing din TransFonD.

Beneficii pentru emitentul de facturi: reducerea costurilor cu facturarea (emitere, livrare, arhivare), suprapunerea informatiilor de facturare cu instructiunile de debit direct, economie de timp la reconcilierea proceselor de receptionare a facturilor si a fluxului de numerar, posibilitatea importului direct al facturilor in sistem, validarea datelor in momentul transmiterii, confirmarea livrarii si a vizualizarii facturii, regasirea facila a facturii originale.

Beneficii pentru destinatarul facturii: livrare sigura si in timp redus, reducerea riscului de eroare umana, cresterea eficientei managementului fluxului de numerar, consum mai mic de hartie, arhivarea electronica a facturilor primite, regasirea facila a facturii originale, posibilitatea de receptionare si plata a facturilor prin intermediul bancii, managementul centralizat al profilului de utilizator (printr-un punct unic de acces - aplicatia e-Factur@).