.

La sfârșitul lunii februarie peste 90 de reprezentanți ai celor mai importante instituții financiar-bancare din România și reprezentanți mass-media de specialitate au participat la conferința organizată de SOFTWIN cu tema 'Soluții de Management al Relației cu Clienții, CRM, pentru instituții financiar-bancare'. Evenimentul a avut loc în Grand Ballroom Salon AB din cadrul Bucharest Marriott Grand Hotel. Cu această ocazie, SOFTWIN a prezentat oferta sa de soluții și servicii de management al relației cu clienții (CRM), precum și un studiu de caz despre site-ul web interactiv www.bcr.ro, o realizare a echipelor SOFTWIN. Trebuie să vă reamintim că, lansată în toamna anului 2000, noua direcție de afaceri a SOFTWIN, soluțiile și serviciile de gestionare strategică a relației cu clienții și asigurarea de suport tehnic, s-a dezvoltat pe tot parcursul anului 2001, ajungând la ora actuală să se concretizeze într-o ofertă complexă și integrată ce furnizează instrumentele cele mai performante pentru managementul relației cu clienții. SOFTWIN oferă azi responsabililor de marketing, vânzări și IT o nouă direcție în abordarea relației cu clienții - soluții CRM la cheie. Recunoscut ca fiind o tendință la nivel mondial, adoptarea de către companii a unor soluții și servicii CRM profesioniste aduce un plus de valoare în relația pe care aceste companii o au cu clienții lor și are un impact major asupra creșterii cifrei de afaceri, a profitului și a cotei de piață. Este bine știut că lucrul cu o soluție complexă CRM aduce companiei noi clienți, îi fidelizează pe cei deja existenți și maximizează profitul înregistrat pe client.
Echipa CRM SOFTWIN care asigură aceste servicii este alcătuită din peste 100 de profesioniști cu o bogată experiență. Printre clienții care au beneficiat de soluțiile și serviciile CRM SOFTWIN se numără companii din România, Uniunea Europeană și America de Nord ce activează în industria tutunului, turismului, edituri, importanți operatori de telefonie mobilă, furnizori de acces Internet, lanțuri de magazine și 'dot.com'-uri.
Cătălin Moise '“ Project Manager Internet-Intranet BCR și Ștefan Sainiuc '“ Project Manager SOFTWIN au subliniat utilitatea extinderii și dezvoltării site-ului web, facilitățile dedicate vizitatorilor și cadrul de lucru oferit personalului băncii care se ocupă de administrarea site-ului.
'Facilitățile sunt menținerea la zi a informațiilor de pe site de către persoane fără cunoștințe tehnice specifice (PC instalat cu Internet Explorer) și formatarea simplă a textului introdus (stiluri de caractere, adăugare de link-uri). Toate acestea duc la un conținut de calitate', a declarat Ștefan Sainiuc.
Experiența specialiștilor CRM SOFTWIN s-a concretizat în peste 1.000.000 de apeluri tratate de la începutul anului 2001 - înțelegând prin apel orice modalitate de comunicare cu clienții, fie telefonic, prin chat sau e-mail -, înregistrându-se un grad maxim de satisfacție din partea clienților companiilor partenere. Semnalele primite de pe piață de echipa SOFTWIN arată că, în România, tot mai multe companii își orientează strategia spre câștigarea și fidelizarea clientului. Soluțiile oferite sunt construite pe centre de contact care folosesc cea mai avansată tehnologie în domeniu, asigurând clientului căile de comunicare care i se potrivesc cel mai bine. Serviciile web de vânzare oferă asistență umană în toate etapele procesului de vânzare - cumpărare, permițând potențialului client să evalueze și să compare produsele, asigurându-se că ia cea mai bună decizie în funcție de nevoile lui. În același timp, serviciile post-vânzare vizează creșterea satisfacției și a loialității clientului prin prezentarea unor programe de garanție sau de abonament și prin alte modalități. Serviciile de vânzare și marketing ajută echipa SOFTWIN să vină în întâmpinarea cererii, asigurând tratarea, într-un mod profesionist, a tuturor solicitărilor venite din partea clienților. Aceste servicii se desfășoară prin toate canalele de comunicare, ce includ centre de contact bazate pe telefonia clasică, web chat, dar și răspunsul la email-urile clienților, prezentarea unor oferte prin campanii de email sau servicii de tip newsletter. Serviciile de suport tehnic asigură asistență pentru depășirea punctelor critice in implementarea și utilizarea noilor tehnologii. Clienții pot alege cu ușurință mediul de comunicare cel mai potrivit. Serviciile de navigare asistată pe web pun la dispoziția clienților unul dintre cele mai puternice motoare de căutare pe web și cei mai buni cunoscători ai internetului, oferind, în timp real, un răspuns căutării pe web.
Totodată sunt oferite, așa cum era și de așteptat, servicii de consultanță eCRM care pun la dispoziția clientului o echipă de specialiști cu experiență în domeniu, capabili să facă o analiză a strategiilor de business și a sistemelor informatice pe care le folosește clientul la momentul cererii.
Majoritatea specialiștilor din domeniul IT știu deja că SOFTWIN este liderul serviciilor de outsourcing eCRM pentru Sudul și Estul Europei, oferind servicii și soluții care acoperă punctele cheie din lumea eCRM și HelpDesk.