.

Printec Group a lansat sistemul automatizat de plată la casă, pentru industria de retail, NCR SelfServ Checkout, în cadrul evenimentului „Romania Retail Summit". Sistemul NCR SelfServ Checkout este dezvoltat de unul dintre principalii parteneri ai Printec, NCR Corporation, jucător de top în domeniul soluțiilor IT pentru sectorul financiar și retail. Având la bază un concept aplicat deja pe scară largă în țările occidentale și deopotrivă apreciat, soluția NCR SelfServ Checkout a fost implementată de Printec încă de anul trecut, în rețeaua de hypermarketuri Spar INTERSPAR din Slovenia.

Sistemul de plată automată NCR SelfServ Checkout este o alternativă la clasica plată la casă, permițând cumpărătorilor să realizeze ei înșiși înregistrarea și plata produselor achiziționate. În felul acesta, cumpărătorii economisesc timp prețios - timpii de așteptare fiind reduși cu până la 40%. Sistemul este dotat cu o interfață prietenoasă și este ușor de folosit, cumpărătorii fiind ghidați pe tot parcursul procesului de plată de exemple și aplicații animate.

Totodată, NCR SelfServ Checkout introduce o serie de avantaje competitive pentru retaileri, permițându-le optimizarea modului de organizare a personalului la nivelul magazinelor și eficientizarea costurilor. Grație tehnologiei cu care este dotat, sistemul permite înglobarea aplicațiilor POS și este disponibil în configurații multiple, care pot fi adaptate cerințelor fiecărui retailer în parte.

În plus, NCR SelfServ Checkout are o serie de caracteristici care vizează protecția mediului, ajutând retailerii să economisească resurse importante (de exemplu, NCR SelfServ Checkout permite reducerea consumului de hârtie necesară operațiunilor de plată cu până la 40%).

Pe lângă NCR SelfServ Checkout, Printec Group prezintă, în cadrul aceluiași eveniment, o gamă variată de alte soluții și tehnologii de ultim moment destinate retailului modern. Printre acestea se numără și soluția de self –shopping ShopevolutionTM și pod-ul pentru cumpărături JoyaTM , dezvoltate de partenerul Printec, Datalogic. Cele doua soluții oferă o experiență a cumpărăturilor interactivă și plăcută, prin faptul că permit clienților să aibă acces la toate informațiile de interes referitoare la oricare din produsele magazinului. Folosind pod-ul Joya, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs, obținând astfel un set cât mai complet de informații despre acesta: preț, cantitate, numărul de produse din aceeași gama aflate pe stoc, puncte de loialitate, promoții, valori nutritive (în cazul alimentelor) și chiar rețete.

În felul acesta, clienții vor avea în permanență un control asupra listei de cumpărături și asupra prețului total al acesteia.

Cu sediul în Atena, Printec Group este activ pe piața românească încă din anul 2000. Subsidiara din România, Printec Group România, urmează aceeași strategie de grup și oferă același portofoliu de bază ce include sisteme de plăți electronice, automatizări ale sucursalelor bancare, sisteme de e-Payment, soluții pentru retail & piețe emergente, telecomunicații, securitatea informațiilor precum și soluții pentru sectorul public și companii.

Printec Group România oferă o gamă extrem de variată de soluții și aplicații destinate retailului modern (case de marcat, scannere, soluții tip checkout, echipamente periferice, software).