.

Cumpărătorii online sunt foarte atenți la securitatea pe care o asigură vânzătorul și la reputația acestuia și pun mare preț pe existența unor servicii de suport-clienți accesibile pe cât mai multe canale, precizează Profit.ro. Reputația vânzătorului este factorul cel mai important atunci când se cumpără software online, fiind menționată de 86% dintre cumpărătorii chestionați la nivel global de către 2Checkout, ceea ce reflectă preferința acestora pentru business-uri oneste, cu produse de calitate și o cultură de afaceri concentrată în jurul clientului. Cumpărătorii doresc să se afle permanent în control atunci când cumpără online. 80% dintre ei preferă să reînnoiască manual abonamentele, în timp ce 77% dintre respondenți au menționat că posibilitatea de a schimba sau anula subscripția oricând este un factor important în decizia de cumpărare.
 
Pentru a satisface această cerință, comercianții trebuie să le ofere clienților acces la o interfață de auto-administrare adecvată, astfel încât aceștia să poată gestiona permanent, 24 x 7, după cum doresc, abonamentele la aplicațiile și serviciile online achiziționate. Acest lucru face ca instrumentele de încurajare a retenției, împreună cu capabilitățile de gestionare avansată a abonamentelor, să formeze împreună o rețetă de succes pentru cumpărătorii de software și servicii online din zilele noastre, precizează Profit.ro.