.

Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional. Atunci când fac comerț conversațional, consumatorii interacționează cu reprezentanți ai serviciului pentru clienți, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele în așa fel încât primesc un serviciu personalizat, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard, precizează Profit.ro. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere și de livrare și să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienți.
 
Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii știu de existența asistenților pentru mesaje de tip voce și de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziție cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăți și 7% au folosit servicii bancare, precizează Profit.ro.