.

Prima platformă de cloud computing dedicată pieței românești, M.O.R.E., ajută IMM-urile prin programul de dezvoltare și optimizare "Asistentul Tău Personal", lansat de Teamnet International în parteneriat cu Vodafone și Fujitsu pe o perioadă de 3 luni.

"Dacă până acum ofeream clienților noștri o platformă cu aplicații integrate care lucrează pentru profitul companiei, acum le oferim și suportul hardware și conexiunea de date prin care să beneficieze de mobilitate, astfel încât să-și poată controla afacerea de oriunde, toate acestea pentru un abonament lunar. Ceea ce garantează acest program este mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, mai mult timp pentru antreprenor sau manager, care se poate desprinde acum de grijile administrative și poate avea o privire de ansamblu asupra afacerii", precizează Bogdan Padiu, Director General TeamNet International.

Cine este "Asistentul tău personal"

Programul "Asistentul tău personal" a fost gândit ca un pachet promoțional care conține două aplicații integrate MORE (CRM și Facturare) alături de suportul harware – asigurat de către Fujitsu și conexiunea de date 3G pusă la dispoziție de către Vodafone, necesară accesării unui serviciu de cloud computing. Managementul Relației cu Clienții (CRM), beneficiază de toate instrumentele de care o companie are nevoie pentru a gestiona atent informațiile despre clienții săi, iar odată integrat cu modulul Facturare se continuă fluxul administrativ, astfel încât utilizatorul să țină o evidență clară a clienților.

Cum te poate ajuta "Asistentul tău personal"

Programul oferă soluții de eficientizare a business-ului, care se traduc în reducerea costurilor cu personalul, cu infrastructura IT, creșterea mobilității, securității, disponibilității aplicațiilor utilizate de angajați și a vânzărilor.

"Asistentul tău personal" este util companiilor din orice sector, de la producție, retail, pharma, până la companiile de distribuție și transport sau cele din domeniul serviciilor profesionale.

Mai mult decât atât, Teamnet International vine în întampinarea nevoilor IMM-urilor și oferă posibilitatea ca trei dintre acestea să beneficieze gratuit de program. După achiziționarea pachetului "Asistentul Tău Personal", toate companiile au șansa de a fi scutite de plata acestuia pe parcursul unui an, dacă își înscriu datele pe site-ul www.pentruimm.ro.

Avantajul major al "Asistentului Tău Personal" este faptul că vine sub forma unui abonament lunar, care include toate actualizările și noile versiuni ale aplicațiilor. În ultimii ani, modelul Software as a Service (SaaS), s-a dovedit extrem de eficient atât pentru clienți, care pot avea acces la o serie de resurse pe care nu și le-ar fi putut permite altfel, dar și pentru furnizorii care au reușit să-și adapteze oferta contextului economic. În prezent doar o treime dintre companiile românești folosesc aplicații software prin care să-și gestioneze activitatea, iar acest lucru survine din cauza investițiilor mari care presupun atât licențiere, cât și soluții hardware și software. Toate aceste investiții dispar în cazul utilizării soluțiilor Saas, care pot ajunge la costuri și de 10 ori mai mici.

Clienții care folosesc platforma M.O.R.E. pot observa deja rezultate în ceea ce privește eficiența și reducerea costurilor.

"Conducând o școală de șoferi, timpul destinat gestionării flotei auto îmi ocupă foarte mult timp. Acum beneficiez de un soft care mă ajută să îmi țin evidența costurilor pentru fiecare autovehicul în parte și care îmi aduce la cunoștință termenele la care trebuie să întocmesc diverse acte. Astfel pot anticipa cu ușurință perioadele în care autoturismele vor fi în stare de nefuncționare și de asemenea pot previziona cheltuielile din timp pentru a nu pune presiune pe fluxul de numerar din cadrul companiei. Totul la costuri minime", a explicat Marius Teodorescu, Director General Teo Consult.

Noutăți aduse de M.O.R.E.

Pentru a susține nevoia de mobilitate a IMM-urilor românești, TeamNet International a dezvoltat pentru platforma M.O.R.E. interfața mobilă împreună cu modulele Task Management și Videoconferință.

De acum utilizatorii își pot delega sarcini între ei prin intermediul modulului Task Management și pot urmări soluționarea acestora prin notificări primite pe e-mail. De asemenea, prin modulul de Videoconferință utilizatorii pot comunica și pune în comun imagini ca și cum ar fi în aceeași cameră, reducând astfel costuri destinate vizitelor de afaceri.

"Munca noastră de cercetare în ceea ce privește nevoile consumatorilor este continuă, de aceea înțelegem nevoile unui IMM, provocările cu care se confruntă zilnic un manager și încercăm să dezvoltăm soluții targetate, soluții de cloud computing făcute pentru mediul economic din România. Ceea ce ne diferențiază pe noi de restul furnizorilor este tocmai faptul că noi gândim în funcție de business-ul românesc și venim cu soluții care să se potrivească acestuia", precizează Călin Butunoi (foto), M.O.R.E. Division Manager.

Mai multe detalii despre M.O.R.E. (Management and Organisation of Resources and Employees- Gestionarea și Organizarea Resurselor și Angajaților) sunt disponibile la adresa: www.bringmore.ro.

Despre TeamNet International

Înființată în 2001, membră a grupului ASESOFT, TeamNet International SA este unul din cei mai importanți integratori IT&C din România.

Cu sedii în București, Iași, Timișoara, Ploiești și locații internaționale precum Bruxelles și Chișinău, TeamNet International vine în întâmpinarea nevoilor tuturor clienților săi, indiferent de locația acestora.

Cei 10 ani de expertiză IT, au fost încununați de succese, printre principalii indicatori de performanță ai companiei numărându-se: cifra de afaceri de 21 milioane EUR la finele anului 2010, în creștere cu 3120% în ultimii cinci ani, cei peste 350 de specialiști, dintre care 21 Manageri de Proiect și 168 dezvoltatori, 28 proiecte finalizate în 2010 și 56 de proiecte în derulare.

TeamNet International oferă soluții integrate complete, acoperind o gamă variată de activități.