.

Record de plăți online de peste 40.000 tranzacții lunare în sistemul ePayment, în urma promoției Orange la achitarea online a facturii emise în luna aprilie.

Orange România și GECAD ePayment au anunțat marți rezultate record în luna aprilie pentru numărul de tranzacții online prin card, o creștere de 10 ori peste media lunară din primul trimestru 2007. Ca urmare a acestei creșteri, numărul total de tranzacții online prin card procesate prin sistemul ePayment a depășit 40.000 în aceeași lună aprilie și menține tendința pentru luna mai.

În perioada 5 aprilie '“ 16 mai, Orange a organizat o promoție specială prin care fiecare abonat Orange a primit bonus 100 de minute în rețea la achitarea online a facturii emise în luna aprilie, prin card, în zona Web Care. Rezultatul direct a fost creșterea cu peste 80% a utilizatorilor înregistrați în Orange Web Shop și Web Care, dintre care 50% se estimează că sunt utilizatori noi de comerț electronic care au făcut pentru prima dată o plată online. 

'Ne bucurăm foarte mult, evident, de impactul acestei promoții iar mai încurajator decât creșterea efectivă a numărului de tranzacții este procentul de noi utilizatori atrași către plățile online prin card, asimilat creșterii semnificative de utilizatori înregistrați în Orange Web Care și Web Shop. Sperăm că astfel contribuim la generarea unei deprinderi moderne pentru o parte cât mai mare din populație', spune Oana Șolcă, Web Shop & Web Care marketing manager la Orange România. 'Web Care și Web Shop sunt două proiecte avangardiste, investiția pe care Orange o face pentru popularizarea comerțului electronic și deschiderea românilor către plăți online prin card. Promoția din luna aprilie este o premieră; urmează altele atât pentru Orange Web Care cât și pentru Orange Web Shop,' adaugă Oana Șolcă.

Orange acceptă plăți online prin card în cele două zone speciale Web Care și Web Shop din august 2006, cu suportul soluției ePayment®. Până în luna martie 2007 evoluția a fost de creștere constantă cu 30%-45% în fiecare lună, iar marea parte a portofoliului de clienți înscriși în Web Care era reprezentată de persoane fizice, nelipsind însă companiile mici și mijlocii. Campania din luna aprilie de promovare a plății online a facturii Orange a reușit să atragă și să motiveze publicul larg către plățile online prin card. Este un pas înainte pentru întreg comerțul online românesc.

'Cifrele înregistrate în platforma ePayment și estimările extrapolate la nivelul întregii piețe arată o creștere spectaculoasă a industriei românești de comerț electronic. Sunt pași uriași dar firești pentru o piață în etapă inițială de creștere și sperăm că vor motiva tot mai multe companii să acorde o atenție mărită serviciilor de plată online. Deși există încă prejudecăți legate de securitatea mediului online, populația României reacționează pozitiv la oferte interesante și servicii de calitate, arătând că este pregatită pentru comerțul electronic' concluzionează Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Campania de comunicare pentru promoția Orange 100 de minute a mers pe trei direcții simple și s-a concentrat în principal asupra celor care nu utilizează în mod obișnuit Internetul. Fiecare factură a fost însoțită de un mesaj imprimat pe plic, secondat de o campanie de SMS-uri trimise exclusiv în ziua de emitere a facturii. În plus au existat bannere pe site-ul orange.ro și în secțiunile Web Care și Web Shop. Campania urmează să se încheie pe 16 mai, ultima zi în care se pot face plățile pentru ultimele facturi emise în luna aprilie, acestea putând fi achitate online, prin card, de către orice abonat Orange, din contul personal Orange Web Care.