.

Telekom Romania Mobile Communications a lansat aplicația mobilă MyAccount, ce aduce clienților acces constant la informațiile contului lor și posibilitatea de a verifica statusul serviciilor și extraopțiunilor activate direct de pe telefonul lor mobil. “Clienții vin cu din ce în ce mai multe cereri de pe dispozitivele mobile, 24% din traficul de pe site-ul telekom.ro fiind înregistrat de pe mobil. Obiectivul nostru este îmbunătățirea experienței de utilizare a clientului și, de aceea, lucrăm continuu la dezvoltarea serviciilor noastre. Astfel, lansăm aplicația mobilă MyAccount, ce este o soluție eficientă și ușoară de a-și gestiona contul, de a face plăți sau de a fi la curent cu noutățile prin intermediul notificările primite”, precizează Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania. Astfel, cu noua aplicație mobilă MyAccount, clienții serviciilor mobile au acces ușor la informații despre facturile lor, posibilitatea de a le plăti online și de a primi notificări în momentul în care noua factură este emisă. Aplicația are disponibilă funcția InfoCost și aduce informații despre abonamentul curent pentru abonați, precum și despre serviciile și extraopțiunile active pentru utilizatorii de cartelă preplătită. Utilizatorii MyAccount pot găsi ușor cel mai apropiat magazin Telekom și indicații despre cum pot ajunge la el.


Mai mult, utilizatorii prepaid își pot reîncărca contul ușor și rapid cu noua aplicație ce permite plata prin card și reîncărcarea prin voucher. De asemenea, clienții Telekom Romania Mobile Communications vor avea mereu disponibile informații despre localizarea magazinelor Telekom sau ale partenerilor și despre ofertele și campaniile promoționale curente. Aplicația mobilă MyAccount este disponibilă pentru abonații și clienții de cartelă preplătită ai Telekom Romania Mobile Communications și se poate descărca din App Store și Play Store. Mai multe detalii sunt disponibile aici.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.