.

Programul revizuit în format de seminar cu durata de 2 zile este disponibil acum în 2 variante:

Negotiating to Yes – Sales Edition a fost conceput să ajute organizațiile să-și crească eficiența vânzărilor și creșterea profitului prin consolidarea relațiilor cu clientul.

Negotiating to Yes – Corporate Edition urmărește ajutarea oamenilor implicați în afaceri să influențeze luarea deciziei prin valorificarea relațiilor profesionale interne și externe organizației.

Ambele variante au fost dezvoltate prin contribuția Dr. William L. Ury, co-founder al Harvard’s Program on Negotiation și autor al Getting To Yes: Negotiating Agreement Without Giving In (bestseller editat în peste 8 milioane exemplare în 30 de țări, tradus în limba română în 2007) și Getting Past No: Negotiating with Difficult People.

"Noua abordare a negocierii înlocuiește poziționarea convențională a "târguielii" cu Principiile de Negociere bazate pe proces elaborat, acord optim și consolidarea relațiilor între cele două părți" spune David Yesford, vicepreședinte Wilson Learning Worldwide. "Cu alte cuvinte, se face trecerea de la confruntarea face-to-face la rezolvarea problemelor side-by-side, poziționare care conduce la stabilirea de acorduri mutuale benefice fără a recurge la poziții de forță. Esența unei negocieri eficiente – fie aceasta în vânzări sau în activitatea curentă a organizației – nu constă în a te apăra în fața celeilalte părți. Acest gen de abordare poate conduce la un compromis, dar cu siguranță nu va construi acorduri de tip « Win-Win » pe termen lung!".