.

Competitivitatea în creștere ce caracterizează astăzi retailul, precum și cererea tot mai variată a consumatorilor forțează companiile din domeniu la eficientizarea fluxurilor de vânzări. Wizrom Software vine, prin parteneriatul încheiat de curând cu Microinvest (Bulgaria), în sprijinul companiilor din retail cu soluția WizRetail, creată pentru acest domeniu atât de dinamic.

„Vorbim de un domeniu în care viteza de reacție la cerințele clienților și capacitatea de a-ți coordona demersul de vânzare cu disponibilul din stoc sunt cruciale. Soluția WizRetail se adresează companiilor a căror activitate este caracterizată printr-un volum mare și flux rapid de vânzare: depozite, magazine, supermarketuri, lanțuri comerciale, restaurante, cafenele, baruri, etc. Soluția pe care o propunem acestui segment de piață se bazează pe experiența acumulată în 20 de ani de existență și implementări pentru mai mult de 42.000 de utilizatori în întreaga lume", precizează Adrian Bodomoiu (foto), Managing Director Wizrom Software.

WizRetail este soluția optimă pentru restaurante, cafenele, baruri (permite transmiterea automată a comenzilor către bucătărie, gestionarea rețetarelor și administrarea promoțiilor, inclusiv cele de tip „Happy hour"), depozite și magazine (oferind avantajul de a putea urmări în timp real disponibilitatea stocurilor și evoluția vânzărilor), lanțuri comerciale (asigurând vizibilitatea vânzărilor multi-locație).

„Portofoliul de clienți care atestă utilitatea și eficiența acestui sistem, precum și experiența pe care Wizrom Software o deține în localizarea și implementarea de soluții pe piața din România, ne fac încrezători în succesul acestui parteneriat. Suntem convinși că un număr mare de companii din domeniul retailului vor opta în cel mai scurt timp pentru această soluție", precizează Viktor Pavlov, Director General Microinvest.

Wizrom Software se poziționează astfel ca principal partener de dezvoltare pentru firmele din retailul românesc, cărora le furnizează o soluție software extrem de utilă din punct de vedere al administrării afacerii și adaptării la nevoile consumatorului. Astfel, WizRetail asigură creșterea eficienței și productivității, fidelizarea clienților prin promptitudine și oferirea de servicii de calitate, precum și un control riguros al operațiunilor, prețurilor și politicilor comerciale. Integrarea optimizată cu o gamă variată de echipamente hardware specifice – touchscreen, terminale mobile, POS-uri, imprimante fiscale, case de marcat, dispozitive pentru plata cu card – reprezintă un alt avantaj al implementării soluției WizRetail.

Datorită ritmului alert al activităților pentru care este concepută și funcționalităților pe care le înglobează, soluția poate fi utilizată în doar câteva zile de la achiziție, iar amortizarea investiției este una rapidă.