.

ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, devine SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiție de 350.000 de euro. Noua identitate a companiei poziționează SelfPay ca lider al pieței de terminale de tip self-service prin transformarea conceptului de terminale de plată în stații de plată, prin care clienții din 750 de localități din țară pot face plățile pentru peste 100 de servicii regionale, naționale și internaționale. “Businessul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție.  Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, precizează Adrian Badea (foto), CEO al SelfPay.  
 
Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay și lansarea stațiilor de plată, cele mai moderne și complexe terminale de tip self-service din România. SelfPay este un serviciu care oferă clienților o abordare omnichannel pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor cât mai eficient prin utilizarea aceleiași stații de plată pentru achitarea tuturor facturilor lunare.
 
7,5 milioane de tranzacții au fost operate prin terminalele de plată ZebraPay în 2017 
 
Cifra de afaceri înregistrată a crescut cu 26,7% în anul 2017 în comparație cu anul precedent și a atins nivelul de 66,3 milioane de lei. Avansul raportat anul trecut de SelfPay are la bază creșterea rețelei de terminale adăugarea de servicii noi și creșterea semnificativă a serviciilor de plăți facturi.  
 
În anul 2017, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, înregistrând o creștere de 33% față de anul precedent. Numărul de tranzacții procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane în 2016, la 7,5 milioane în 2017. 
Rețeaua SelfPay cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară. Compania pune la dispoziția clienților mai mult de 100 servicii, printre care se numără plăți facturi, rovinietă, rate credit, plăți întreținere, reîncărcare eletronică, plăți online, e-money, donații, bilete de tren și bilete la spectacole.
 
Previziuni SelfPay pentru 2018: creștere cu 70% a cifrei de afaceri
 
Echipa de management a SelfPay estimează pentru 2018 o creștere a sumelor procesate cu 80% și un avans al cifrei de afaceri de 70% față de 2017.  
 
Stațiile de plată SelfPay adună într-un singur loc plățile de facturi și achiziționarea de servicii, toate acestea prin doar câteva atingeri de ecran. Indiferent de metoda de plată preferată (cu numerar, coduri QR, cryptocurrency etc.), clienții Selfpay au acces 24/7 la tehnologie modernă și servicii de cea mai bună calitate.